• Omgaaaaawd, ik heb nog maar twee crushes gehad, niet eens verliefd. De eerste was Toon, een geweldige jongen, echt in elke manier. But die crush was ineeeeeeeeens over toen ik Pieter-Jan in school rond zag lopen.
    Ik was vorig schooljaar naar huis aan het fietsen na school met een paar vriendinnen. En een groepje zesdejaars wilde voorbij. De vriendin die naast me fietste, wilde niet opzij gaan, waardoor ze kwaad werden. Opeens werd ik ingesloten tussen twee zesdejaars en duwden ze me van mijn fiets af, recht in de modder, en reden lachend verder.
    De volgende dag op school zagen mijn vriendinnen en ik dat groepje zesdejaars lopen en mijn beste vriendin zei me dat het Pieter-Jan was die me van de fiets had geduwd. Ik dus helemaal pissed, hij had mijn witte broek verpest. Naja, ik dus pissed.
    Het was middagpauze en ik zag zijn rugzak voor mijn klas liggen. Ik, zo kinderachtig als ik was, jatte zijn rugzag en gooide al zijn boeken eruit, verspreid over heel de gang.
    Na de middagpauze, toen we weer in de klas zaten, zag ik door het raam hem heeeeel de tijd in de gang voorbij lopen, op zoek naar zijn boeken. :'D
    En toen merkte ik dat ik mijn gsm kwijt was. ><
    Ik had hem dus latten vallen bij het leegschudden van zijn rugzag. Conclusie, Pieter-Jan had mijn gsm en dus ook nummer. ><
    Paar dagen later kwam hij mijn gsm terug geven, toen hij me eindelijk tegenkwam. Bleek het dat zijn vriend me geduwt had en niet hij. O.O
    Naja, hij kon er wel om lachen, vond het niet zo heel erg van zijn boeken en schaamde zich wel omdat zijn vriend mij zonder reden de modder in had geduwd.
    We wisselden msn uit enzovoort.
    Maar hij was dus een zesdejaar, dus nu zit hij op de universiteit en zie ik hem niet meer. Mijn crushdinges waren dus een beetje weg aan het gaan, maar gisteren was hij weer op school aangezien hij de backing vocals en keyboard doet in Breathe The Sound, ze kwamen omtreden op het collegefeest.
    En damn, hij is nog altijd even leuk, geniaal, lief, sexy én bezet. O.O

    jmmr datie bezet is
    leuk dat je m weer eens ziet enzoo:'D


    Why don't you break my heart

    Ik ken het gevoel, ik word daar altijd zwaar depressief van :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Whaha, nee, ik vind het wel grappig.
    Hij is al vier fucking jaar met zo'n meisje.
    En gaaaawd, hij mist wat. :Y)

    Ghaha...najaa, gewoon blijven msn'en met hem dan?


    Live for something or die for nothing

    Joh, als je een foto van hem vind stuur je die maar eens.

    Mwaha arme Jolien. Sexy, geniaal, lief maar toch bezet >< Oeh en als je een foto van hem vind wil ik die ook wel eens zien :'D

    - Gaat op zoek naar een foto -

    Prodigy schreef:
    - Gaat op zoek naar een foto -

    Dankje, schat.

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=119535
    Aha, Pieter-Jan plus vriendin Astrid.
    Ik kon geen andere vinden en eigenlijk kijkt ie best wel heel mongolisch. :Y)

    Prodigy schreef:
    Whaha, nee, ik vind het wel grappig.
    Hij is al vier fucking jaar met zo'n meisje.
    En gaaaawd, hij mist wat. :Y)

    wahhaha lol x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....