• De meeste mensen die verliefd zijn, praten er graag over, niet? Omdat Quizlet zo saai is, praat hier over jou crush/lief. Zowel het uiterlijk, als zijn gedrag, als een moment met hem mag je hier uitleggen ^^

    <3.


    -

    Unhearted schreef:
    Ik heb geen crush. Jawel, ik heb een crush op de stem van Alex Turner. ;p Maar ik kan wel over de knapperd van bij mij op school vertellen. Heel stiekem heb ik misschien toch een crush op hem. :'D
    Nou, hij is twee jaar ouder als mij. Hij is vet sexy en heeft twee piercings. Zo twee bollekes onder zijn mond. (ikbendenaamkwijt) en dan twee bollekes langs zijn oog. Echt sexy. :9~ Hij is iets van 1.80, gok ik. Het zou ook groter kunnen. Hij heeft bruine haren, lekker nonchalant. Hij heeft echt smaak qua kleding. En hij heeft de schoenen waarvan ik altijd al zei dat als een jongen die zou dragen die jongen sowieso sexy zou zijn. Dat maakt hem dus nog sexier. ;p Hij is slank en zijn benen zijn netjes. En hij is soms schattig of onbewust grappig. Oh, en hij is een beetje onzeker over zichzelf. En hij heeft een vriendin, maar dat boeit niet. :'D Hij is sexy, en dat telt. :Y)


    Jongens die een beetje onzeker zijn, zijn echt zó schattig ^^


    -

    AstridvsHero schreef:
    Thomas:
    Hmm. Hij is 13, bijna 14 jaar. Hij heeft blond krullerig haar en hele mooie blauwe ogen. Hij is ongeveer 1.68 lang en hij is niet echt heel erg slank, maar ook niet dik. Hij heeft een leuke kleding stijl en hij is jarig op 16, 17 of 18 mei [:. Hij pest me een beetje, door me steeds Astridje te noemen, me te irriteren tijdens Wiskunde, me bijna [niet helemaal] te knuffelen, me aan te vallen als ik weg fiets, blablabla. En ehm. Hij heeft niets met iemand volgens mij =D en hij scheld met Hetero en Mosselprikker o__O

    <3

    Jakim:
    Hij is ongeveer 1.70 lang en heeft zwart haar met een "gouden" lok en bruin/groene ogen. Hij heeft een groen/blauwe oorbel. Hij is 16 jaar en word ergens in september 17. Hij euhm... Hij luistert hele leuke muziek en kleed zich heel leuk en is heel sexy [: Alleen jammergenoeg heeft hij al ruim 2 jaar met een ander meisje x_x


    Whaha mosselprikker -ligt plat-


    -

    DutchAngel schreef:
    (...)dank je ik hoop het ook.
    Naajaa ik zal wat over hem vertellen

    Hij is degene die me altijd kan laten blozen..die mijn hart een sprongetje laat maken als hij me smst of belt...bij hem voel ik me op mijn gemak bij hem voel ik me veilig. ik kan met hem praten en bij hem zijn zorgt al voor een gelukzalig gevoel..hij is de liefste schat die er bestaat, hij is mijn engel...altijd bezorgt om mij, zelfs als het niet nodig is en hij verwend me veel te veel en hij stoeit mee wat ik adore en hij is keiknap al vind hijzelf van niet en hij is gewoon mijn liefste schat van wie ik zielsveel houd<3

    -edit- en hij is een dag eerder jarig dan dat ik ben xD
    xoxo

    Damn, zo iemand wil ik ook wel hoor ö


    -

    ParodyOnLife schreef:
    (...) gniffel gniffel

    Je weet vast over wie het gaat. x'D
    Kom eens op met de jouwe?!

    Pufnographic schreef:
    (...)

    Jongens die een beetje onzeker zijn, zijn echt zó schattig ^^

    Ja, vooral op die onzekere momenten is 'ie dat echt. Anders ligt het eraan, maar je hebt gelijk!

    loveDEIDARA schreef:
    diegen waar ik een crush op heb ken ik niet echt goed, ik weet ze naam en in welke klas hij zit, hij heeft wel hippe humor en nu begint zijn broertje op hyves tegen me te praten en alles, voegt me toe op msn en dan denk ik juist; LAAT ZE BROER MIJ TOEVOEGEN!!
    snapje,, maar die gast is gewoon zoooo knap, hij is blond, heeft een beetje krulletjes, is lang en heeft altijd wel hippe kleding. Ik heb alleen geen idee hoe ik verder in contact met hem kan komen, dat gaat ook niet echt lukken denk ik.


    Nouja, ik heb geluk gehad; een vriendin had mijn oude gsm geleend, en vermits zij bevriend is met mijn crush stond zijn nummer nog in mijn oude gsm toen ik die terug kreeg. Veel gesmst hebben we nog niet, allebei te verlegen ^^ maar we hebben best veel oogcontact op school enzo.
    Misschien kan je via zijn broer zijn hyves vinden en via daar beginnen te praten?


    -

    Pufnographic schreef:
    (...)
    Damn, zo iemand wil ik ook wel hoor ö
    ik ben ook enorm blij dat ik hem heb
    je moet echt iets speciaals hebben wil je het voor elkaar krijgen mij vanaf het eerste moment op mijn gemak bij je laten voelen [/volgens mij geen correct Nederlands maarja] en wil je het voor elkaar krijgen dat ik me meteen bij je veilig voel enzo en hij krijgt dat meteen voor elkaar alsof we elkaar al jaren kenden ofzo heel raar maar tegelijkertijd zo perfect

    [/zwijmelt even verder]


    Why don't you break my heart

    Mijn crush is lief. Hij begrijpt me heel goed en ik vertrouw hem en hij mij ook. We zijn voor elkaar gemaakt. Het maakt me echt niet uit dat ie 3 jaar ouder is, hij wacht heus wel op me. Hij woont in Amsterdam, is 16 jaar, bruin haar, bruine ogen, sixpack, halflang haar, een beetje getint maar hij is half Portugees. Hij basketbald, voetbald en danst. Kortom, perfectie.


    a figment of your imagination

    DutchAngel schreef:
    (...)ik ben ook enorm blij dat ik hem heb
    je moet echt iets speciaals hebben wil je het voor elkaar krijgen mij vanaf het eerste moment op mijn gemak bij je laten voelen [/volgens mij geen correct Nederlands maarja] en wil je het voor elkaar krijgen dat ik me meteen bij je veilig voel enzo en hij krijgt dat meteen voor elkaar alsof we elkaar al jaren kenden ofzo heel raar maar tegelijkertijd zo perfect

    [/zwijmelt even verder]



    zwijmel maar lekker verder ^^


    -

    Owh, die gast die niet mijn crush is, maar stiekem toch weer wel, -ingewikkeld-, speelt ook gitaar, btw. :'D

    Ik heb geen crush. :X

    Pufnographic schreef:
    (...)

    Whaha mosselprikker -ligt plat-


    Haha, ik ook toen ik het hoorde. [":
    Ik was er dus niet bij, en toen ik het de dag erna hoorde kwam ik echt niet bij + er was nog iets ...
    dit is dus thomas [:


    Underdog, just look at the mess you made.

    Im so in love with my boyfriend<3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Sincere schreef:
    Mijn crush is lief. Hij begrijpt me heel goed en ik vertrouw hem en hij mij ook. We zijn voor elkaar gemaakt. Het maakt me echt niet uit dat ie 3 jaar ouder is, hij wacht heus wel op me. Hij woont in Amsterdam, is 16 jaar, bruin haar, bruine ogen, sixpack, halflang haar, een beetje getint maar hij is half Portugees. Hij basketbald, voetbald en danst. Kortom, perfectie.


    Die's wel mooi ^^


    -

    AstridvsHero schreef:
    (...)

    Haha, ik ook toen ik het hoorde. [":
    Ik was er dus niet bij, en toen ik het de dag erna hoorde kwam ik echt niet bij + er was nog iets ...
    dit is dus thomas [:


    en deze is dan weer niet mijn smaak :X


    -