• Ehllo.
    Zoals sommige onder ons wel al weten ben ik smooooorverliefd op iemand die zéker 7 jaar ouder is dan mij.
    Iedereen zei tegen mij: 'Dat gaat wel over. Probeer hem nu maar gewoon te vergeten' Maar het is nu al ongeveer 2 maanden dat ik iets voor hem voel... Dat is het langst dat ik ooit al verliefd ben geweest.
    En ik durf niets aan hem te gaan vragen dus niet afkomen met dat gezeik: Vraag zijn nummer of zo.
    Nu zit ik vreselijk in de knoop met alles. Ik kan me nérgens nog op concentreren, op school dwalen mijn gedachten altijd af en mijn punten kan je gewoon omlaag zien gaan.
    Ik kom daarbij, ook nog eens wat kilo's aan omdat ik in mijn 'happy periode' zit en dan niets anders doe dan chocolade eten. En dat doe ik nu ook tegen mijn verdriet.
    Ik ben echt hópeloos, radeloos en weet geen weg meer met mezelf. De tranen die ik al gelaten heb voor hem daar kan je een zwembad mee vullen of zo.
    Hélp!

    lastig
    mr effe vrgn ovr die jongen -> hij zit bij jou op school toch?[/ownee wacht 7jar ouder:S]

    nou ik was oooit is verliefd op een jongen en ik durfde ook niet naar hem stppn toen x) ik was een 1steke= je wordt gezien als 1 van de kleintjes x) en hij zat in de 3des dus ik heb hem een liefdesbrief geschreven, heb wel gwn m'n initialen = SDW gebruikt nou ..ik denk dt hij nog steeds niet weet dat ik die SDW ben mr m'n liefde voor hem is ook allang over x') mr hij blijft voor mij wel de knapste van de school Xp

    dus mss een liefdesbrief is probere ofzo?
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske
    Wat is SDW?
    En ik heb daar al aan gedacht... maar dat gaat ie waarschijnlijk zo dom vinden en ik ben nogal iemand die zich snel schaamt en durf dat ook niet te doen ><

    Ik ben 1,5 jaar lang doodverliefd geweest op een jongen. Gewoon laten doen,je kunt er gewoon niets tegen doen. Het gaat wel over gaan,geloof mij. je moet het alleen tijd geven en het kan lang duren. In die tijd kun je er gewoon niets aan doen.

    JOYCESTYLE schreef:
    Ik ben 1,5 jaar lang doodverliefd geweest op een jongen. Gewoon laten doen,je kunt er gewoon niets tegen doen. Het gaat wel over gaan,geloof mij. je moet het alleen tijd geven en het kan lang duren. In die tijd kun je er gewoon niets aan doen.


    Maar het is gewoon irritant. Ik zie hem elke dag en dan heb ik soms gewoon het gevoel alsof ik ga instorten omdat ik het verliefd zijn gewoon niet aankan --'

    Nou en als hij 7 jaar ouder is..?
    Als je hem toch leuk vindt.. wat is er dan anders als met een relatie met wie dan ook?
    liefde = liefde tog?

    x'


    ItWasn'tMe..x

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Maar het is gewoon irritant. Ik zie hem elke dag en dan heb ik soms gewoon het gevoel alsof ik ga instorten omdat ik het verliefd zijn gewoon niet aankan --'

    Ik had dat ook.Die zat ook op mijn school en ik zag die ook elke dag. Maar na een tijdje heb ik hem zowat via via kunnen leren kennen. En toen ging alles een beetje beter, toen zeiden we gewoon is Hallo. Dus gewoon proberen via via contact met hem te kunnen krijgen (: Maar wa dat je ook doet ofso,het gaat zowiezo over gaan. Misschien volgende week,volgende maand,of pas binnen een jaar.

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Ik had dat ook.Die zat ook op mijn school en ik zag die ook elke dag. Maar na een tijdje heb ik hem zowat via via kunnen leren kennen. En toen ging alles een beetje beter, toen zeiden we gewoon is Hallo. Dus gewoon proberen via via contact met hem te kunnen krijgen (: Maar wa dat je ook doet ofso,het gaat zowiezo over gaan. Misschien volgende week,volgende maand,of pas binnen een jaar.


    Hmm... dankje (:

    Ja. Ik had hetzelfde toen ik in het eerste mideelbaar zat. Ik ben een jaar lang smoorverliefd geweest op die gast en toen ging hij naar een andere school. Het was echt een rottijd. En dan zeggen andere probeer die gast gwn te vergeten. 'maar dat gwn niet, hoe meer ik hem probeerde te vergeten hoe meer ik aan hem dacht en hoe erger het het werd. Je moet het gwn laten begaan. Je kan nu eenmaal zelf niet kiezen om verliefd te zijn of niet. Je moet het proberen een plaats te geven, dat is de enige tip die ik voor jou heb.


    A. ikmisje.