• als ze verder zegge bedoele ze dat ze meer willen en ik beschouw dat als dat ze um goed vinde xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    bij mij hangt het van de persoon af, van sommige weet ik wat ze bedoelen met 'verder' reacties maar van sommige die hem dan bijv. nieuw maken weet ik het niet zo goed, maar ik beschouw het wel als positiefe reacties....(anders zet je toch geen reactie....)

    Ik krijg niet zo veel reacties ofzo, maar als ik een 'verder!' reactie krijg, dan denk ik dat de lezer het leuk vindt en wil dat ik de serie verder maak. Anders zal hij/zij dat ook wel niet zeggen. Dus ik beschouw het als een compliment.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mij boeit dat niet, ik vind het al leuk dat ze mijn verhaal lezen.
    Ik zet zélf ook zo'n 'verder' reacties. Je kan moeilijk bij elk deel een hele recensie schrijven, sommige series gaan wel tot 100 delen. En als ik hun tips ga geven zou het stom zijn, want ik kan zelf niet eens zo mooi schrijven. ><

    Wees blij dat er überhaupt een reactie gezet wordt, en dat het gelezen wordt.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ik heb het nog niet meegemaakt want ik heb geen serie, alleen SA's ;3.


    None but ourselves can free our minds.

    We moeten toch blij wezen emt een reactie? (baby)
    Al is het 'verder' dat betekent ook meteen dat ze jou serie goed vinden dus dan ga ik gewoon verder -sowieso wel-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    de meeste zetten niet eens een reactie
    verder is dus een grote stap xD


    BLABLABLA

    Waarom heeft de topicmaakster haar reactie verwijderd? Of ben ik nou gek?


    -

    Mesmerized schreef:
    Waarom heeft de topicmaakster haar reactie verwijderd? Of ben ik nou gek?

    volgens mij heb je gelijk.
    zal k m sluiten of eh?


    i need you like a heart needs a beat.

    Janouk schreef:
    (...)
    volgens mij heb je gelijk.
    zal k m sluiten of eh?


    Ik dacht al. :')


    -

    ik sluit m wel 8D


    i need you like a heart needs a beat.