• Hallo mede-quizletters :P xD!
    Ik vroeg me af hoeveel mensen van quizlet eigenlijk paardrijden :) Ik in elk geval wel! :D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik train renpaarden.

    ik heb ooit paard gereden maar ben gestopt..


    Je moet worden wie je bent.

    Ik rij ook , Dressuur en een klein beetje jumping
    al 6.5 jaar =)

    Ik rijd al 11 jaar op een manege en heb sinds kort ook weer een verzorgpaard :D Een Haflinger <3, voor de mensen die het wat interesseert :P


    Ik heb een eigen Haflinger (yeah)
    Maar ik heb vroeger les gehad :D
    Nu rijd ik alleen nog maar op mn haffie ;)


    Fight for you're love, cause it worth it

    ik heb een aantal jaar paardgereden.

    maar ik vind manege's niet leuk.

    geef mij maar lekker overal rijden op leuke paarden waar je ver mee kan komen.
    op een manege hebben de paarden geleerd niet naar je te luisteren, net robotponys!

    bij mij op de manege was een nieuw paard, en die reageerde heel goed op hulpen, na een paar weken was het veel minder. dat paard proberen ze ook te sparen door er goede ruiters op te zetten of er intstructeurs op te zetten, zodat ze wel een beetje echt paard blijft!!

    ik heb een aantal jaar paardgereden.

    maar ik vind manege's niet leuk.

    geef mij maar lekker overal rijden op leuke paarden waar je ver mee kan komen.
    op een manege hebben de paarden geleerd niet naar je te luisteren, net robotponys!

    bij mij op de manege was een nieuw paard, en die reageerde heel goed op hulpen, na een paar weken was het veel minder. dat paard proberen ze ook te sparen door er goede ruiters op te zetten of er intstructeurs op te zetten, zodat ze wel een beetje echt paard blijft!!


    Bij ons op de manege heb ik daar totaal geen last van, wij hebben heel veel goede paarden en pony's :D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ikke :D

    ikke :D

    Ik niet, maar het lijkt me wel leuk om een keer te proberen

    ik rijd paard al vanaf me 6de dus nu ruim 8 jaar
    wie rijdt er hier FNRS wedstrijden??? zoja bij welke f ben je ik bij f10:D:D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik rijd vooral dressuur maar spring ook regelmatig en ik krijg ook nog western les een keer per 2 weken:D maar liefst gaan we met een groep crossen (A)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik rij enzo ^^
    Alleen nu nog maar één keer in de week, omdat mijn verzorg paard is verkocht.... =,=

    Ik ben gestopt bij F9
    En nu train ik alleen nog renpaarden.

    bn er pas vanaf:PXD

    Ik heb FNRS wedstrijden gereden, maar ik ben gestopt bij F8 omdat ik er geen tijd meer voor heb/had. Vind ik wel jammer, had graag verder willen komen


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg