• Heey allemaal...

    Dit is een beetje een klote iets...
    Ik doe natuurlijk nu wel blij op de radio, tuurlijk!

    Maar vanbinnen en na de radio zal ik vast wel weer kapot gaan van verdriet :[
    En ik moet even hier me hart luchten als het mag..? jullie gaven me al vaker steun :)

    Euhm.. dus..


    Een week voor de meivakantie had ik met mijn vriendin dr moeder afgesproken dat ik in de meivakantie vaker naar haar toe zou komen, omdat ik de hele week helemaal alleen thuis ben, ouders en broers op vakantie (had geen zin om mee tegaan) .

    Dat vond de moeder van mijn vriendin goed.

    Wat bleek 2 dagen later?!
    Die moeder had STIEKEM een vakantie naar Zuid-spanje geboekt, en me vriendin MOEST mee :'(

    Ik ben er helemaal kapot van, ik heb dr vanmiddag uitgezwaait, en daarna moest ik huilen (ja ik ben 16, maar ongelofelijk gevoelig..)

    Nu rijdt ze ergens in noord frankrijk... anders had ik deze meivakantie bij haar kunnen zijn.. en nu niet :(

    Ik zit hier zo met een klotegevoel..:'(

    En bijna iedereen is op vakantie :O

    :(

    Even kijken of er meetings zijn van quizlet deze vakantie.. heb ik nog wat te doen :] iemand meeten? :)

    Zucht.. naja , nu weten jullie hoe ik me voel..
    Zo stiekem een vakantie boeken :'( ik had me er zo op verheugt..


    -Rick(juh)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Dat is echt heel vervelend.
    Ik heb in maart mijn vriend ook een week moeten missen [week daarna heb ik heb bijna niet gezien], ging voor uitwisseling met school naar Roemenië. God, ik heb gehuild.
    Nou moet hij in mei nog een week weg.
    God dat wordt nog wat.

    Nja, jij iig heel veel sterkte!


    Mew <3

    zielug voor je :O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Jezus, dat zijn echt streken. Serieus, laag.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is klote, man :S
    Misschien, moet je jezelf gewoon vermannen en leuke dingen gaan doen (?) (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.