Haaj iedereen. (:
dus , mijn vraag is :
ik heb ooit eens gehoord enzo,
dat de Kaulitz Tweeling werden geslaan ofzo iets door hun vader .. .
misschien bestaat er hier al een topic over, sorry daarvoor maar .. . weten jullie soms of dit waar is ?
dankj.'! <3.
-
4 juli 2008 - 21:364 juli 2008 - 22:06
dat zal wel^^
ik geloof pas dingen als ik het van de persoon zelf hoor op tv of what ever.Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]
6 juli 2008 - 15:036 juli 2008 - 15:04Daar hebben ze nooit iets over gezegt, en dat houden ze zo. Familie problemen laten ze erbuiten, maar ik denk het niet, aangezien Tom vrij dol was op z'n vader.
Gewoon een paar mensen die te veel FF's lezen gaan erin geloven en dan krijg je dit.6 juli 2008 - 15:07Ja.
Ik denk het eigenlijk ook niet.
En ÁLS het zo was zouden ze dat ook niet gaan zeggen tegen de hele wereld ofzo..AAP
6 juli 2008 - 15:11dan denk ik dat ze hem allang hard hadden aangegeven. Maar hun vader woont nu in hannover. [/ja ik weet dat want ik ben heel triest] en ze gaan af en toe nog langs. ^^ Dush dat zit wel goed denk ik.
6 juli 2008 - 15:126 juli 2008 - 15:12ik mag hopen van niet, maar ik denk ook van niet hoor. Overlaatst zag ik nog een Foto Van Bill en Tom [ze waren daar 16/17 op ofzo] die samen met hun vader,daar zaten te praten. ze komen dus nog overeen,duz het zal wel een gewone roddel zijn (':
de roddels zijn de wereld nog niet uitAnd all the girls in the front row scream your name.
6 juli 2008 - 18:28heb het wel ergens gelezen maar weet niet meer waar en ik weet niet of je het moet geloven of niet
6 juli 2008 - 18:56Ik denk niet dat dat waar is,, want ze verstaan elkaar goed enzo. Ik denk ook dat het haters zijn geweest die dat zeiden want ze hebben ook al geplaatst dat bill en tom dood zijn gegaan door een auto ongeluk.. Egt stomm!
7 juli 2008 - 11:33Ik weet dat ook niet. Het is de eerste keer dat ik dit hoor. zoals sommige al zeggen het zal gewoon een roddel zijn . Meer niet. (:
It even took me by surprise
7 juli 2008 - 14:268 juli 2008 - 11:578 juli 2008 - 12:02hmm denk het toch niet, Mensen verzinnen graag wat dus dit ook wel denk ik..
Het is niet meteen als "papa en mama" uit elkaar gaan dat de kinderen ineens geslagen worden ofzeu.. En dan nog, ik zou die gast dan gewoon hard een klap terug geven..
x.'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
8 juli 2008 - 12:448 juli 2008 - 12:56Mensen luister!!
Voor de blonde bimbo's onder ons,ZE HEBBEN GEEN CONTACT MET HUN ECHTE VADER,dus het zou best waar kunnen zijn!Lalalalalalalala.