• Like, wtf. Ik zit met een vriendin op zo'n elekrticiteitskastjedinges op de stoep, komt er zo'n man langslopen, ziet ons, steekt meteen de weg over. We zeiden niet eens iets. En dan zeuren ze dat jongeren alleen maar vooroordelen hebben, sorry hoor, maar hier kan ik zó pissed om worden!
    En nee, hij moest NIET de straat over, als hij dat wou kon hij dat 3 meter terug doen. En ja hij keek wel want hij staarde gewoon.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mischien moest hij gewoon de weg over? :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    HAHAHAHAAHHAHA joy, het ligt gewoon aan je neushaar :$
    jamaar, jij bent vet lekker en sexy enzo, dus jij mag<3


    your eyes are like stars in the night.

    Nou en? Hij heeft je toch niets aan gedaan? Hij heeft je toch niet verachtend aangekeken of uitgescholden? Wat is dan het probleem!?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Nou en? Hij heeft je toch niets aan gedaan? Hij heeft je toch niet verachtend aangekeken of uitgescholden? Wat is dan het probleem!?

    Jawel, dat heeft hij wel ;)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dan kun je het van iedereen wel zeggen die je vluchtig aankijkt en vervolgens van je wegloopt ofzo.. En mischien dacht jij dat hij zo keek, maar bedoelde hij dat niet zo of was het gewoon niet eens zo.


    "I shut my eyes in order to see.'

    bubblebabe18 schreef:
    HAHAHAHAAHHAHA joy, het ligt gewoon aan je neushaar :$
    jamaar, jij bent vet lekker en sexy enzo, dus jij mag<3

    NIET WAAR. Ik heb het gisteren nog afgeknipt. (puh)
    @BlijeSlak: Nee, hij liep duidelijk vooruit, nogal sterk dat je dan besluit over te steken als er allemaal auto's voor je staan en er 3 stappen terug nog een oversteekplek was ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Happysnail schreef:
    Dan kun je het van iedereen wel zeggen die je vluchtig aankijkt en vervolgens van je wegloopt ofzo.. En mischien dacht jij dat hij zo keek, maar bedoelde hij dat niet zo of was het gewoon niet eens zo.

    Voor zo ver ik weet zijn mijn lenzen nog steeds de goede sterkte. ;)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (nerd) ik was die man.
    Nee, nu effe serieus, mensen zijn gewoon dom, en iedereen doet dat wel. Of hij moest gewoon de straat over.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nouja, maar dat doe ik ook wel eens, onlogisch oversteken ofzo (cat) Achja wat maakt het ook uit.. Sommige mensen zijn zo, maar gelukkig niet iedereen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik begrijp niets van oudere mensen.


    we've only said goodbye with words

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Voor zo ver ik weet zijn mijn lenzen nog steeds de goede sterkte. ;)

    Ja maar jij kan nóg wel zo goed zien dat iemand zo'n blik geeft, maar je weet niet of diegene het werkelijk zo bedoeld.(krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ek doe nie dom nie


    Niet geschoten is altijd mis..

    Sorry als ik teveel praat.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    (...)
    Ja maar jij kan nóg wel zo goed zien dat iemand zo'n blik geeft, maar je weet niet of diegene het werkelijk zo bedoeld.(krul)

    Jawel dat weet ik wel, het is namelijk niet de eerste keer dat ik zo aangestaard word. En hij staarde, zie verandering in topicding. Ik heb het trouwens ook niet precies over die man, maar gewoon dat mensen dat doen. En geef toe, dat doen ze.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Emotionless schreef:
    Ek doe nie dom nie


    (krul) jawel, kijk hoe dom je bezig bent!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson