• heeii een vriendin van mij heeft 5 jaar in handen van een loverboy gezeten ze heeft mij alle details gegeven omdat ik aan haar gevraagt heb of ik een verhaal over haar leven mag maken nou ik ben daar nu dus druk mee aan de slag en zouden jullie hem willen maken en een reactie willen plaatsen voorproefje:

    Huilend loop ik overstraat. De regenplas weerspiegelt mijn gezicht. Ik zie der slecht uit dat weet ik zelf ook wel. ik glijd met mijn handen in mijn zakken. Plots valt me mijn mobieltje op waar ik al 3 dagen niet aangezeten heb. Wat had Adolvo gedaan die avond. Nieuwschierig kijk ik in mijn mobieltje. Ik ga met mijn vingers naar mijn telefoonboek. Gelijk walt het me op dat er met hoofdletters ADOLVO staat, Hij heeft zijn nummer dus in mijn mobiel gezet. Even maakt mijn hart een vreugde sprong zou ik hem maar gleijk bellen? Zonder na te denken druk ik op het groene hoorntje. Gelijk word er opgenomen.
    Adolvo zijn stem galmt door de telefoon zijn prachtige stem (H). 'Jah' zecht Adolvo. Even ben ik bang wat terug te zeggen zou ik het maar gewoon wegdrukken. Iets in me zegt gewoon doen. 'Jah heeii met Taylor'. 'Oh jij bent het' Klinkt het blij aan de andere kant van de hoorn. 'Wil je met ons chillen?' vraagt hij chill. WTF of ik met ze wil chillen tuurlijk wil ik dat. 'Jah is goed zeg ik snel' omg hoe oud zou hij zijn veel ouder dan mij das zeker maarjah leeftijd maakt niet uit tog? 'Kijk eens achter je sgatje' Verrückt draai ik me om.


    Wil je het alstjeblieft maken??
    Hier is de link:
    http://www.quizlet.nl/quiz/303046/het-leven-van-een-meisje-die-in-aaraking-met-een-loverboy-komt1/
    X


    /

    k ga hem maken :)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    xO
    Ik ga em maken
    Veel sterkte nog met je vriendin <3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    dankjewel :d


    /

    (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ga hem maken


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Je schrijft niet zo goed :X


    All was well.

    oh okeej dan verwijder ik hem wel


    /

    NIET VERWIJDEREN KIND o.O
    het lijkt me geweldig, interesant en nog leerzaam ook.
    en ik praat nu alsof ik een gestoorde eend ben x]
    maar niet verwijderen hea :O


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    lijkt me cool


    BLABLABLA