• Het zachte stof wrijft mijn huid droog. Mijn blik laat ik over een beeldschoon meisje glijden. Ze staat vlak bij het water, samen met haar iets minder mooie vriendin.
    Het is jammer dat het meisje nog al haar kleding aan heeft. Een lang zwamshort en een weid shirt waardoor haar vormen bedekt worden.
    Ik leg me handdoek op het heten zand en laat me er op vallen, om veder te kunnen genieten van de vele mooie meisje die hier rondwandelen. Waarvan nog steeds dat ene meisje in het bijzonder. Haar uitstraling trekt me aan. Ze heeft iets waardoor mijn ogen haar lijf niet meer kunnen loslaten.
    Tenminste dat dacht ik. Waneer het ‘Meisje’ Haar shirt uit trekt. En een lichtelijk gespierd jongenslichaam te voorschijn komt Schaam ik me dood. En kijk toch de andere kant op.


    Tom is gewoon Tom.. Degene die veel meisjes verslind.. Nee geen One-Night-Stand. Gewoon vele dubbele en slordige relaties. Puur om niet alleen te zijn. Waneer hij thuis zit.
    Waneer hij er met zijn nieuwe vriendin tussen uit gaat naar een veel bezocht eiland. En Hij dat Schitterende meisje tegen komt. Is hij van de kaart.
    Maar waneer hij Ontdekt dat zijn Wonderschonen meisje geen meisje is hij in schok. Hij mocht dan denken dat onze schone Bill een meisje was. Maar het feit dat ‘het’ toch een jongen was, deed Tom zijn hard wel een paar slagen overslaan.

    Korte sirie.. Weet niet hoe lang hij gaat worden.. tenminste als ik hem ga maken..
    En dat is aan jullie de keuze..
    Zal ik hem doen of niet??
    Het is gewoon een Tc. Dat geen Tc is maar een BT..x’]
    *Voor de Domme: Tom en Bill zijn hier geen Twins*
    Xx.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''