• Het is zins het eerst dat ik weer lol heb in de klas zins zoon jongen weg is..
    Ik heb namelijk Ruzie. en niet zoon bettje ook.
    Zoon kindje. haalt mij telkens onderuit in de gangen.. en dat vind ze grappig. ><
    En nu heb ik ruziie. =]
    Maar dat is heel leuk.. want de helle school vind haar een Hoer.
    En ze will dus ook voor de aankomende vakantie ontmaagdworden.. x'] Egt zoo grappig.
    Dus nu roept de helle school. 'Ga tog lekker een Datum prikken' En dat is leuk.. :X Wnat dat vind zij niet leuk..
    En bij alles wat er gedaan word. hoor je. 'Datum prikken!.. En iedereen snapt het behalfen zij. en der Geweldige Overlopertjes.^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    mo0nXlo0n schreef:
    (...)

    Agreee.

    Jullie nappen het egrt niert ><
    Wat heb ik nu voor magt.. Ik heb ruzie met iemand! maar niet.. Kijk dat iedereen haar een hoer vind.. ligt daarbuiten en kan ik niks aan doen.. dat is altijd al zo geweest..
    En van dat datum prikken. inderdaat Ik heb het aan me virenidn vertell.. Like.. ik kan er niks aan done dat zij het doorlult.. De jongens vinden het leuk om haar te kleiniren.. maar daar heeft die rusie tog niks mee te maken?
    Ik heb helemaal geen magt.. ik vind het aleen geniaal wat er soms gezegt word.. Meer niet..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ghehe :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Lijkt me wel lollig =]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    mis1devel schreef:
    Hmm weetje, HEt punt is berijk je er eigenlijk wel wat mee? of het meer het gevoel oke ik heb wat aan gerich ik voel me fijn? oke ze is een hoer boeiend me beste vriendin is een hoer ( echt) Nou kijk zoo loopt ook niet te koop, Ze doet het alleen voor der familie, Sowhat? mij hoor je toch ook niet roepen gaat een datum prikken? en misschien hea, zie je alleeen de verrote kant van haar en misschien kan ze wel te koop lopen alleen om stoer te doeen? ik bedoel, het is allemaal leuk enzoo! Alleen je berijkt echt genen eene reet mee!

    Ik heb geen doel gehad ;o
    Alsjeblieft.. jhe moet niet nu conslusies gaan trekken.. eerst al met die magt en dan met Doel..
    ik heb geen doel.. ik heb ruzie omdat zij der poten niert huis kan houden meer niet.. dat de rest daar gebruik van maakt. kan ik niks aan doen.. ik vind het aleen grappig meer niet! dat is het. niks magt en doel.. Als ik een doel had gehad. had ik er zelf wel voor gezorgt dat iedereen in opstand kwam.. maar dat heb ik niet!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    mis1devel schreef:
    Hmm weetje, HEt punt is berijk je er eigenlijk wel wat mee? of het meer het gevoel oke ik heb wat aan gerich ik voel me fijn? oke ze is een hoer boeiend me beste vriendin is een hoer ( echt) Nou kijk zoo loopt ook niet te koop, Ze doet het alleen voor der familie, Sowhat? mij hoor je toch ook niet roepen gaat een datum prikken? en misschien hea, zie je alleeen de verrote kant van haar en misschien kan ze wel te koop lopen alleen om stoer te doeen? ik bedoel, het is allemaal leuk enzoo! Alleen je berijkt echt genen eene reet mee!

    Stop nu eens met die schuld op Victory te pinnen. Zij heeft niets gedaan. Dat meisje is het zelf gaan zeggen waardoor heel de school het wist en dat ging zeggen. Victory is er niet mee begonnen. Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen, kom op. Het is toch duidelijk.
    Victory staat volledig buiten het feit dat iedereen haar een hoer noemt en naar haar roept dat ze een datum moet prikken.

    Imperd schreef:
    (...)


    everybody needs a song.

    Halloowtjes iedereen!xD


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    mis1devel schreef:
    Jonge sla dat wijf gewoon het ziekenhuis in! dan staa je kiet. jij hersenschudding gehad nou zij een gebroken rib ( is dat met p of b? ) .... Dus tjah...Meer gaat ikniet zeggen!

    Je begrijpt het dus echt niet, he.
    Waarom wil je daar nu weer dat geweld bij halen.
    Elle (Victory) heeft ruzie met dat meisje. En doordat dat meisje is gaan rondbazuinen dat ze ontmaagd wil worden dan zegt heel de school dat ze een datum moet prikken. Dat geval staat volledig buiten de ruzie die Elle heeft met dat meisje.
    Ook komt er hier geen macht of weet ik veel wat aan te pas van Elle haar kant. Hte gaat gewoon om het feit dat heel haar school zegt dat het meisje in kwestie een datum moet prikken.
    That's it.

    xRapunzel schreef:
    Muahaha, sorry vind het wel nice.
    Like, het is kinda haar eigen schuld moet ze dat maar niet gaan zeggen tegen iemand.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    KirstenSnaps schreef:
    Hmm ik vind het niet zo nice eigenlijk maar dat zal wel aan mij liggen. ^^

    @mis1devil
    Dude, ik erger me dóód aan hoe jij typt. Zovéél fouten >< Like het is advocaat en niveau en niet atvocaat en nivo >< En normale mensen schrijven ook d'r en niet der --'

    Conspiracy schreef:
    @mis1devil
    Dude, ik erger me dóód aan hoe jij typt. Zovéél fouten >< Like het is advocaat en niveau en niet atvocaat en nivo >< En normale mensen schrijven ook d'r en niet der --'

    Schatje, het is mis1devel.

    xRapunzel schreef:
    (...)
    Schatje, het is mis1devel.


    Omg >< Kan ze nu ook devil nog niet juist schrijven? :'DDD

    mis1devel schreef:
    (...)

    Leuk hea dislexsy? Waar je jaren lang aan werkt, en nog steeds niet on orde is omdat je bijna de hele dag bezig bent om al die kut regels, in je kop te krijgen!... ik heb zwaar dislexsy!

    1.Dat konden wij niet weten.
    2.Het is onze schuld niet.
    Dus op ons moet je het niet af reageren.

    mis1devel schreef:
    (...)

    Leuk hea dislexsy? Waar je jaren lang aan werkt, en nog steeds niet on orde is omdat je bijna de hele dag bezig bent om al die kut regels, in je kop te krijgen!... ik heb zwaar dislexsy!


    -snuift- Héé ja nu je het zegt. Ik ruik echt wel dat je dislexy hebt :'D
    Nee sorry, maar als je dat hebt moet je het niet op ons afreageren hoor >< Lajk dat kunnen wij echt niet weten --'