• Haaaaaaaaaaaaaay,

    Vrijdag avond heb ik dus afgesproken met iemand. MAAR... waar moet je dan over praten?

    xo


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ken je hem al langer, of is dit de eerste keer?
    Als je hem nog niet goed kent kan je algemene dingen vragen (sport, muziek, school, vakantie ed)
    En als je hem al goed kent moet je gewoon praten over de dingen die jullie allebei interesseren ofzo denk ik?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    GU schreef:
    Ken je hem al langer, of is dit de eerste keer?
    Als je hem nog niet goed kent kan je algemene dingen vragen (sport, muziek, school, vakantie ed)
    En als je hem al goed kent moet je gewoon praten over de dingen die jullie allebei interesseren ofzo denk ik?

    Ik heb hem 1 keer gezien, en verder heb ik heel veel met hem gepraat op msn, en via sms-jes. Een vriendin van mij gaat wel mee, dus dat helpt ook XD We gaan zegmaar gewoon met z'n 3en naar de stad.


    I'd rather go naked than wear fur.

    nou hoe het gaat of hij nog wat leuks heeft gedaan? Om het weer? [/nee joking]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik dnek dat het gesprek ook el gewoon komt..
    Ik had laatst voor het eerst met iemand gebelt. die ik al heel lang spreek. en we wisten bijde niks te zeggen..
    Hebben we tog een anderhalf uur aan de telefool gezeten..
    Jhe moet jhe nergen druk om maken..
    Jhe krijgt vanzelf wel onderwerpen waar je over kan praten..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wat zijn interesses zijn?
    Van welke muziek 'ie houdt?
    ...

    Het weer, dierenmishandeling, kindermishandeling, vandalisme, sport, je lievelingskleur, school, je opleiding, klasgenoten, muziek, films, Dr. Phil, Oprah, de Teletubbies (erg spraakzaam), drugs, drank, roken, spelletjes, hoe leuk zn haar zit, hoe lang je aan jouw haar en make up heb gedaan, hoe je maag erop reageerd als je honger hebt, natuurlijke en onnatuurlijke verschijnselen, schapenwol, geitenmelk, chocola, calorieën, wat een sexy benen je date heeft, over je familie, over de familie van je date, over je huis, je kamer, je huisdier, en het huis, de kamer, en huisdier van je date.

    En als finishing touch; Over de bloemetjes en de bijtjes.

    Dat is toch een aardig lange lijst voor als je speechless bent op een date. ;o

    Uhm over seks? Nog al voor de hand liggend voor de meeste jongeren. Haha nee geintje.
    Nou gewoon over interesses, van jou of die persoon, films, muziek, Noem maar wat; waar je bijvoorbeeld overal al op vakantie bent geweest.


    Wie du mir, so ich dir.