• Ik ben gewoon geboren om ongelukkig te zijn. Alles komt me in 1 keer tegemoed. Net op het moment dat ik mijn vriendinnen heel erg nodig heb, laten ze me diep vallen en ben ik alleen. Ik heb gewoon iemand nodig om uit te huilen. In dit geval zijn jullie dat even. Zoals ik al zei laten mijn vriendinnen me diep vallen. 1 daarvan was met goede vrijdag nog wel het hele weekend bij me, komen we op school gaat ze me dik nergeren. Net nu ik ze nodig heb. Want het gaat heel slecht met mijn opa. Mijn opa is dement en hij is ernstig ziek. Hij heeft longontsteking en mijn moeder zegt dat bijna alle mensen met dementie dood gaat met een longontsteking. Ookal zie ik mijn opa weinig, hij is me erg dierbaar. Nu kan ik nergens uithuilen. Daarbij komt ook nog, dat een goede kennis van ons [een vriendin van mijn moeder] ligt in het ziekenhuis met leukemie. Dit komt allemaal tegelijk even over mij heen. Ik hou het echt niet meer binnen, en bij niemand kan ik uithuilen. Dit wou ik even kwijt. Dit is ook de reden alvast dat ik even een tijdje mod af ben. Ik wil wel moderator blijven hoor, maar ik zat even niet functioneren als moderator. Doei.

    EDIT: Ik ben met haar gaan praten vandaag. Ze zei dat ze het zelf niet eens door had en haalde een andere vriendin erbij dat zij lullig deed tegen haar. Ik zo, wat heeft dat met ons te maken? Zei; niks. Ik; maar nu heb ik nog steeds geen antwoord. Zei; waarop? en zo ging het een beetje door.. Uiteindelijk heb ik gewonnen, ze zei sorry. Ik weet niet wat ik er van moet denken, het is namenlijk niet de eerste keer dat ze dit doet en beloofd..


    when words fail, music speaks.

    Sterkte ermee(flower)

    Heel veel sterkte, ik steun je he. <3


    Tanya is de beste.

    Sterkte meid. <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat is inderdaad even balen. Op zulk soort momenten vraag je, je vaak af waar je dit aan hebt verdient. Maar ook met jou komt het goed. Over een tijdje zul je zien dat er wel iemand is om jou te helpen, en dan kun je, je verhaal wel kwijt. Geef de moed niet op, daar bereik je niets mee. Probeer vooral door te zetten, en hulp te zoeken. Sterkte ermee!


    Life is hard and then we die

    Jeetje =/, heel veel sterkte <3!


    I don't need words to feel those lips.

    Woow, is echt erg voor je!
    Maar als ze zich zo blijven gedragen dan zijn ze jouw vriendschap niet waard..

    Veel sterkte!
    x.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Waarom is alles zo moeilijk. Waarom woon ik zo ver van mijn school weg? Dude, ik heb niemand anders om mee te fietsen! Ik moet ze eigenlijk wel te vriend houden ;x met 1 iemand fiets ik elke dag naar school, 12 kilometer lang. zucht, ik wil nu verhuizen. Weg van hier en weg van hun. Dit hoofdstuk uit mijn leven afsluiten. Naar Enschede toe, voor mijn vader's werk.


    when words fail, music speaks.

    Ik vind het heel erg klote voor je. Die vriendinnen zijn er nooit echt voor je geweest. Gewoon fake, laat ze voor wat ze zijn, ze zijn je niet waard.
    Maar die andere dingen, echt heel erg, maar jij bent niet de enige met kutperiodes. Er zijn momenten van geluk en momenten die je zwaar kut zijn. Maar zo is het leven. Shit happens.

    Sterkte.

    Amaranth schreef:
    Wat erg! Ocharme jij ..
    Ik heb ook soms zo'n momenten dat ik veel erge dingen heb .. Bijvoorbeeld ik denk nog veel aan mijn oma waar ik erg aan gehecht was, mijn nonkel die na 4 jaar keelkanker stierf en begraven werd op mijn verjaardag en dan nog iemand van m'n familie die vermoord is. =S Ik heb ook zo geen vriendinnen.
    Ik ben ook geboren voor het ongeluk want ik heb alle slechte dingen van mijn familie geërfd (exceem, rugproblemen, en nog veel meer ..) en bij mij loopt alles mis en blablabla .. Ik haat het!
    En ik huil snel en veel!
    Ik ben bang om die mensen te verliezen. Dat komt omdat ik mijn hele leven lang nog nooit iemand heb verloren. Behalve mijn overgrootopa maar toen was ik 4 dus had ik nog geen besef. Daarom komt het nu extra hard aan..


    when words fail, music speaks.

    Amaranth schreef:
    Wat erg! Ocharme jij ..
    Ik heb ook soms zo'n momenten dat ik veel erge dingen heb .. Bijvoorbeeld ik denk nog veel aan mijn oma waar ik erg aan gehecht was, mijn nonkel die na 4 jaar keelkanker stierf en begraven werd op mijn verjaardag en dan nog iemand van m'n familie die vermoord is. =S Ik heb ook zo geen vriendinnen.
    Ik ben ook geboren voor het ongeluk want ik heb alle slechte dingen van mijn familie geërfd (exceem, rugproblemen, en nog veel meer ..) en bij mij loopt alles mis en blablabla .. Ik haat het!
    En ik huil snel en veel!

    die dingen da int vetgedrukt staan is ook voor mij =( en nog iemand van onze familie is overleden aan botkanker nog ni zolang geleden =( en jij hebt wel vrienden.. en ik heb ook sommige dingen geeerfd.
    En arme jij!!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    EDIT toegevoegd.


    when words fail, music speaks.

    Geboren om ongelukkig te zijn? Zeg, niemand is daarvoor geboren. Je zult nu gewoon in een slechte periode zitten. Als die periode over is, zal het wel beter gaan. Hoe moeilijk het ook is, probeer even doro te bijten. Natuurlijk is dat makkelijker gezegd, dan gedaan en al zeker omdat ik het nu zelf niet meemaak, maar vergeet niet dat jij niet de enige bent die ongelukkige momenten heeft. Ik heb ook soms momenten dat alles verkeerd loopt, maar ik probeer die dag dan zo goed mogelijk te maken. Steek jezelf niet weg en zeg niet dat je geboren bent voor het ongeluk en zo, want je weet zelf wel dat, dat níet zo is. Probeer gewoon zoveel mogelijk bij je opa en de vriendin van je moeder te zijn. Probeer hun te steunen en misschien voel je, je dan wel zelf veel beter.
    Het kan niet áltijd goed gaan. Zulke dingen gebeuren in het leven en hoe moeilijk het ook mag zijn, je zult ermee moeten leren leven

    sterkte.
    ik kan zelf niet zonder mijn vriendinnen. En jullie mogen le gek verklaren. Ook niet zonder mijn broer. Als op dat moment geen vriendin is.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    veel sterkte !


    everybody needs a song.

    Hé, meid.

    Ik heb net ook iets heel ergs moeten meemaken,
    net in de vakantie. Ik had ook niemand, niemand hier in real. Het was vakantie, en daarna heb ik nooit nog tranen laten zien, alleen thuis.
    Dus, ik weet wel ongeveer hoe je je voelt.
    En echt sterkte,
    je zal er waarschijnlijk niet veel aan hebben,
    maar als je wilt praten, zal ik d'r zijn.
    x.