• Ik ben gewoon geboren om ongelukkig te zijn. Alles komt me in 1 keer tegemoed. Net op het moment dat ik mijn vriendinnen heel erg nodig heb, laten ze me diep vallen en ben ik alleen. Ik heb gewoon iemand nodig om uit te huilen. In dit geval zijn jullie dat even. Zoals ik al zei laten mijn vriendinnen me diep vallen. 1 daarvan was met goede vrijdag nog wel het hele weekend bij me, komen we op school gaat ze me dik nergeren. Net nu ik ze nodig heb. Want het gaat heel slecht met mijn opa. Mijn opa is dement en hij is ernstig ziek. Hij heeft longontsteking en mijn moeder zegt dat bijna alle mensen met dementie dood gaat met een longontsteking. Ookal zie ik mijn opa weinig, hij is me erg dierbaar. Nu kan ik nergens uithuilen. Daarbij komt ook nog, dat een goede kennis van ons [een vriendin van mijn moeder] ligt in het ziekenhuis met leukemie. Dit komt allemaal tegelijk even over mij heen. Ik hou het echt niet meer binnen, en bij niemand kan ik uithuilen. Dit wou ik even kwijt. Dit is ook de reden alvast dat ik even een tijdje mod af ben. Ik wil wel moderator blijven hoor, maar ik zat even niet functioneren als moderator. Doei.

    EDIT: Ik ben met haar gaan praten vandaag. Ze zei dat ze het zelf niet eens door had en haalde een andere vriendin erbij dat zij lullig deed tegen haar. Ik zo, wat heeft dat met ons te maken? Zei; niks. Ik; maar nu heb ik nog steeds geen antwoord. Zei; waarop? en zo ging het een beetje door.. Uiteindelijk heb ik gewonnen, ze zei sorry. Ik weet niet wat ik er van moet denken, het is namenlijk niet de eerste keer dat ze dit doet en beloofd..


    when words fail, music speaks.

    Erg voor je. =3 Gewoon best nieuwe vrienden zoeken, maar daar was je volgens my ookal achter :] veel sterkte in ieder geval.^^


    None but ourselves can free our minds.

    Lieve Bo.
    Ten eerste, wil ik dat je niet zo praat over jezelf. Je bent een lieve, aardige meid en dat alles in een keer over je heen komt? Tja, dat zou niemand aan kunnen. Dat van je vriendinnen, kunnen wij niet helpen, want ja. Wij zitten hier ook maar op onze luie kont. Maar waarom klopte je niet even bij mij aan? Je mag altijd komen. 24|7. Ik wens je heeeeeel veel sterkte, en meer kan ik niet doen. If you want to talk, click on my name. (hoezo slecht engels?)

    ieklabyoe.

    Sterkte bo (:
    take your time.

    Lief meisje,

    Ik begrijp je volkomen Bo. en als zulke bitches jou gaan negeren ben je ze niet waard. en het klinkt zo cliché maar het is zo. ik ben vaak pijn gedaan in mijn leven en heb veel mensen verloren in de jaren. veel mensen die me dierbaar waren. Mijn opa,Oom,favoriete Juf en het gaat nu ook slecht met mijn andere opa en een oma van mij.Ik heb geprobeerd me groot te houden maar dat lukt me niet.

    dus Lieve Bo,
    Sterkte,wees jezelf en hou je niet groot voor anderen of voor jezelf,want jij bepaald je eigen leven Bo. en ik ben er altijd voor je als je wilt praten,ondanks dat ik niet goed ben met zulke dingen.


    We can only learn to love by loving.

    Ik ken je niet, dus ga geen lang verhaal neerdroppen, maar echt heel veel sterkte ;]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ga morgen aan die vriendin die hier dus een heel weekend is geweest vragen waarom ze zo doet.


    when words fail, music speaks.

    heel erg sterkte, als je meer wilt zeggen kan je in mijn prive ;D xx (flower)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Heya Bo, ik weet. Jij kent mij amper en ik ken jou amper. En het zal misschien op dit moment gemeen, hard en klote klinken in jou oren. Maar zeg ze wat je denkt en voelt, en doen je vrienden dan nog zo kut. Dan zijn ze je niet waard. Dat laat je ze achter je. Je moet je leven niet laten belemmeren door mensen die je enkel meetrekken in hun klote zooi.


    Wie du mir, so ich dir.

    hey dt van eve geen mod zijn snppn we wel hoor;-) sterkte Bo(K)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Dankjulliewel allemaal :]


    when words fail, music speaks.

    Wat erg! Ocharme jij ..
    Ik heb ook soms zo'n momenten dat ik veel erge dingen heb .. Bijvoorbeeld ik denk nog veel aan mijn oma waar ik erg aan gehecht was, mijn nonkel die na 4 jaar keelkanker stierf en begraven werd op mijn verjaardag en dan nog iemand van m'n familie die vermoord is. =S Ik heb ook zo geen vriendinnen.
    Ik ben ook geboren voor het ongeluk want ik heb alle slechte dingen van mijn familie geërfd (exceem, rugproblemen, en nog veel meer ..) en bij mij loopt alles mis en blablabla .. Ik haat het!
    En ik huil snel en veel!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    veel sterkte! (flower)


    You're a star in heaven.

    Lieve Bo,
    Je bent écht niet geboren voor het ongeluk. Ookal voelt het nu even zo omdat alles te gelijk komt. Je bent een echt lieve meid<3 Ik weet zeker dat je hier veel sterker uitkomt dan je denkt! En wat die vriendinnen betreft, laat ze gewoon vallen! Ze zijn jé echt niet waard! Echt veel sterkte!(flower)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Heel veel sterkte...(L)


    Some angels have no wings.

    Dankjullie (L)


    when words fail, music speaks.