• Jajaa, dat kun je altijd van mij verwachten hoor, blùnders.
    Ik heb echt gisteren iets ergs meegemaakt, ik durf niet meer voorbij die winkel te gaan ><
    Nounou, ik liep gisteren over het voetpad, langs de kapper, jaja mijn kapper is hót dus loop ik daar altijd langs. En ik was aan het sms'en en luisterde naar mijn MP3. Hij stond weer lekker luid, typisch. Had ik beter niet gedaan, denk ik nu zo. Wel dus, ik liep verder en zag niet dat die mooie kapper in de deur stond, die récht tegen het voetpad ligt. Ik dus snel stappen, ik had weinig tijd en knál! Daar botste ik tegen die kapper. Hij heeft zijn sigaret in mijn haar laten vallen --' Laajk, nog meer afgang? Haha, het was dus nog niet gedaan, bleek dat ik net daarvooor in een hondendrol had gestapt ><
    Daaaaamn, ik durf echt niet meer daar voorbij te gaan, die lacht zich een breuk volgens mij O.O

    Prodigy schreef:
    (...)
    :X


    Goed zo, nu mag je weer lachen, maar niet te luid hoor :Y)

    Whahaha :'33


    I don't need words to feel those lips.

    Omg, het eerste vond ik al erg! Maar in een hondendrol trappen! Arme schoenen van jou. Was het alleen hij die het zag? Of nog andere people? Bella is niewsgierig :Y).


    we've only said goodbye with words

    Omg, leuke eerste indruk.. NOT !
    En ik dacht dat ik altijd mijn eerste indrukken verknalde.. Jij bent erger Ü :X

    X


    &#9829; I am Satan's Angel.

    EDDYaddict schreef:
    Omg, het eerste vond ik al erg! Maar in een hondendrol trappen! Arme schoenen van jou. Was het alleen hij die het zag? Of nog andere people? Bella is niewsgierig :Y).


    Ik weet niet. Heb ik niet op gelet, ben meteen weggestapt, mét rode wangen ofc.
    @ OmaxScre
    En bedankt Ö

    Da's echt pech. en niet grappig.

    De reactie's daarentegen wel *gaat ook strike*


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Ik weet niet. Heb ik niet op gelet, ben meteen weggestapt, mét rode wangen ofc.
    @ OmaxScre
    En bedankt Ö




    astublieft [á]


    &#9829; I am Satan's Angel.

    dat is vet kut. o_x
    maar je bent niet de enige.
    ik vandaag keihard tegen een paaltje aangereden. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oww haha. Sorry:X Het is eigenlijk wel grappig. Later lach je daar om:) Maare ik heb medelij