• Hoi skatties,

    Ik wil even mijn verhaal kwijt.

    In februari werd ik spontaan verliefd op een jongen uit mijn klas. Ook niet een klein beetje. Ik dacht dat hij mij ook leuk vond, maar dat was dus niet zo. Ik voegde hem toe op Hyves als chrush. Dat had ik nooit moeten doen! Hij zag namelijk dat ik als enige online was, en hij had het dus meteen door. Een paar dagen daarvoor vroeg ik een meisje uit mijn klas om hem uit te horen. En zijn antwoord was: ze is lelijk. Ik voelde mij gekwetst en begon op msn met hem te praten. Toen zei hij tegen dat meisje dat ze niet zomaar had moeten zeggen dat hij mij lelijk vind. Toen vroeg ik nog even om de echte reden. Toen zij hij dat hij mij iets te vettig vond. Ik zit al jaren met mijn overgewicht, en dat brak mij helemaal. Maar toen vroeg ik aan hem om gewoon vrienden te blijven. Maar op school leek het net alsof hij niet tegen mij durft te praten. Toen werd ik depressief en kreeg ik zelfmoordneigingen. Dat heb ik hem uiteindelijk tog ook maar verteld, en hij reageerde geschrokken. Toen begonnen we weer te praten op msn, en het was best gezellig. Maar nu als iedereen in de klas een beetje klooit en ik mee wil doen, kijkt hij op een manier van: heb je haar weer. ik snap het echt niet meer... mag hij mij nou of niet?

    ik ben zelf ook blij dat hij heeft belooft niks tegen zijn vrienden te vertellen en dat hij verder mij niet pest ofzo. maar ik bedoelde eigenlijk met negeren dat hij nooit uit zichzelf met mij praat.


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Ik zal eerlijk zijn. hij mag je niet :-)
    ( wat ik opmaak uit jou verhaal. )


    Niet geschoten is altijd mis..

    ik denk niet dat hij verliefd op je is, maar hij is wel lief dat hij er niet lullig over doet (wat ík eruit op maak)

    Maar wat bedoelde je met dat hyves chrush ding? Want dat snapte ik niet helemaal:$


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    maar op msn hebben we veel lol meestal, maar op school negeert hij mij :S


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    misschien is hij bang voor wat de rest denkt , als hij een relatie met u zou beginne


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ooh..dit gaat waarschijnlijk grof overkomen..Maar eigenlijk denk ik eerlijk gezegd niet dat hij je mag...sorry :X
    && Dat hij die moment wel zo vriendelijk deed tegen je was volgens mij gewoon uit schuldgevoel.. Maar ik weet natuurlijk niet zeker he! Ö
    Maar geef de moed niet op he ! der zijn nog genoeg andere kerels in de wereld dan he :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik wil absoluut niet grof doen ofzo maar ik ga wel eerlijk zeggen wat ik denk
    ik denk dat hij je niet mag ofwel mag hij je misschien wel als hij op msn aardig doet, maar schaamt hij zich te veel om op school ook aardig te doen
    echt niet grof bedoelt! maar als hij zo doet is hij je niet waard! er zijn betere jongens in de wereld die je wel zullen mogen en dat ook durven uiten! :'D


    You're a star in heaven.

    ik denk zelf eerder ook dat hij minder met mij praat, omdat hij denk dat ik dan niet meer op hem ga zijn ofzo :P


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Sorry.
    maar ik heb je foto's even bekeken , en je bent echt niet dik !
    Hij is jou dan gewoon niet waard.
    er zwemmen nog meer vissen in de zee ofzo iets x']


    ' niks is wat het zijn moet '