• Hoe waren jullie toen jullie voor het eerst naar de middelbare school gingen. x'D
    Ik moet er echt niet aandenken anders krijg ik de slappe lach x'D
    Ik droeg mijn dikke zwarte haar in een hoog knotje, slotjesbeugel, en droeg mijn tas nogal hoog boven mijn kont
    x''D dus zeg maar ik zag er niet uit x'D
    Gelukkig zit ik nu in de 3e. En ben ik heel wat veranderd x'D


    never say goodbye.

    Een strak staartje,
    jeansbroek met lelijk bloesje op.
    En ik had een plastic zakje mee ofzo.
    Ach, nu zit ik in het vijfde dus moet ik er niet meer aan terugdenken. ;d

    Jezus..
    Daar wil ik niet meer aan terug denken!

    ik zit nu in de eerste xD
    Maar bij mij viel wel mee hoor
    droeg gewoon normaal tas,had haren los enz.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik zag er vrij normaal uit, maar ik was echt lief en verlegen en deed wat me gezegt werd...
    & nu... Damn, dat valt bijna niet meer te vergelijken, nu ben ik een hyperactief kutkind x3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ehm, redelijk normaal. Ik was vooral heel blond en nu ben ik bruin. :o


    Tanya is de beste.

    > Verplaatsing naar School btw.


    Tanya is de beste.

    De eerste keer...Make up loos.Nog die kleren dat ze toen droegen,dus van die brede broeken,flashy tshirts. Oooh djeezus,wat een tijd >.<

    Weet ik niet.
    Ik ga pas na de zomer naar de middelbare.x'd

    had altijd haarbanden in, van die vreselijk lelijke. beugel met kleurtjes elastiekjes en een megaidiote bril. nice nice :p


    -

    LilGoofy schreef:
    Weet ik niet.
    Ik ga pas na de zomer naar de middelbare.x'd


    ich auch.


    -

    Maar ik weet wel dat ik dan mijn haar bruin met blond heb. 8D
    En wel een beugel, en waarschijnlijk zo'n eastpak tas.


    -

    Ik had een vet stoere knalrode Kipling rugzak! Helaas was hij al verdwenen na 2 maanden dragen. Ik vond hem vreselijk vanaf het begin maar moest hem dragen van mijn moeder.
    Maarja verderest ben ik nog steeds zo cool en gaaf als ik 3 jaar geleden was natuurlijk. (krul)


    I recycle my thoughts.

    klein en seutig xP


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ben dit jaar naar het eerste middelbaar gegaan & ik was like de 'coolste' van allemaal. neen neen, ik heb geen groot ego x'D
    Mar ze begonnen mij toen na te doen, dus vatte ik het op als een compliment; Geen beugel, geen knotje(!) een bruine boekentas vn Roxy, allstars en deftige klere, niet zo van die kinderachtige dinges. EN ik hoop dat als ik over 3 jaar nog steeds het stijlgevoel heb van nu, dat ik wel mijn jeugd door zal komen x'D


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    de boekentas hoog boven je kont
    nu dragen de meeste hun boekentas boven hun kont
    allé zo een beetj
    maar dan wel zo de eastpak rugzak de kleine


    Gilles (ll)