• Mijn vader werkt dus in de bouw net als zijn vrienden. mijn vader is vorig jaar dus een nieuw bedrifj gestart en zijn vrienden bleven bij het oude achter. en nu door de crisis moeten ze daar 1/3 van het personeel ontslaan en nu zijn dus allemaal vrienden van mijn vader ontslagen en ik vind het zo oneerlijk. want allemaal mensen die niet werken blijven daar en alle harde werkers worden ontslagen [/en dat is echt zo was x mee echt die vrienden van me pa werken keihard en die lui die er nu nog zijn deden helemaal niks..]


    We can only learn to love by loving.

    Wat erg o.o


    All was well.

    Omg, lullig:O Kan je vader ze niet in dienst nemen?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    @Gu
    mijn vader heeft een eenmans bedrijf. hij kan ze op het hoogst met een paar klussen mee laten draaien maar meer zit er niet in.. en ik weet niet of ze nog wel werk kunne krijgen ze zijn allemaal al tegen de 50 :$


    We can only learn to love by loving.

    Hmm.. Het klinkt misschien hard, maar je kunt er helemaal niets aan doen. Die crisis is gewoon echt @#$%. Het is ook echt oneerlijk, en ze zullen er ook echt nog achterkomen dat ze de verkeerde mensen ontslaan. Maar ze kunnen ook niemnad ontslaan waar ze niet zonder kunnen. Maar het is kut.
    Zo heb ik vandaag gehoort dat er van de 50 mensen op de vestiging waar mijn pa zit van zijn werk minstens 30 ontslagen moeten worden, en toevallig zit daar de moeder van een hele goede vriend -die het op dit moment al moeilijk genoeg heeft- bij.


    rawr! I'm a pirate

    Dat is écht niet leuk en jammer voor die mensen. Ergens moet je blij zijn dat je vader niet ontslagen is, anders zat hij nu ook zonder werk. Maar inderdaad, echt stom en baaaah van die stomme crisis, maar ook jammer genoeg niets aan te veranderen.


    Tanya is de beste.

    Mijn moeder is vorig jaar ook ontslagen. Daarom moest ik stoppen met paardrijden, het was te duur.
    Aangezien mijn moeder daar al jaren werkte, en dus elk jaar een beetje opslag kreeg, was het goedkoper om mijn moeder te ontslaan en twee andere mensen aan te nemen voor het werk dat zij deed...

    Meestal de mensen die niet hard werken zijn degene die achter het bureau zitten ;D
    Als je die moet onstlaan krijgen ze een ontslag premie en die liggen meestal hoger dan die van de arbeiders ;D


    Niet geschoten is altijd mis..

    ik denk dat die bazen dat dan wel snel gaan doorhebben en tot inkeer gaan komen


    You're a star in heaven.

    Zo erg.


    A. ikmisje.

    Dat suckt een pak. >-<

    Dat is niet leuk.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Emotionless schreef:
    Meestal de mensen die niet hard werken zijn degene die achter het bureau zitten ;D
    Als je die moet onstlaan krijgen ze een ontslag premie en die liggen meestal hoger dan die van de arbeiders ;D

    OMG Merci hoor! das wel mijn study richting!>.<
    En weet je, die mense werken WEL hard!


    En idd, dat is gwn niet Leuk >.<


    Your Butt is Mine!