Aurelia schreef:
(...) Telkens wanneer je denkt er eentje te pakken te hebben, duiken ze weg in het duister of ze nemen een (tijdelijke) andere identiteit aan. Ze kunnen ook van kleur veranderen, schijnt het. Maar dat is nog niet bewezen..
Fun, een goth op onze school heeft katten trekjes 8D
Aurelia schreef:
(...) Telkens wanneer je denkt er eentje te pakken te hebben, duiken ze weg in het duister of ze nemen een (tijdelijke) andere identiteit aan. Ze kunnen ook van kleur veranderen, schijnt het. Maar dat is nog niet bewezen..
Als je bij toeval er eentje vangt. (En 'Het' veranderd niet van gedaante)kan het erg agressief zijn Ik noem het 'het'. De wezens (alto) zijn onzijdig. Het is dan ook onbekend hoe zij baby alto's krijgen.
Aurelia, we moeten uit op onderzoek
Aurelia schreef:
Joyful schreef:
(...) Fun, een goth op onze school heeft katten trekjes 8D
Wees voorzichtig, als het je aanvalt kun je er lelijke schrammen aan overhouden Oo'
En die spikeshalsbanden.. die zijn dodelijk. Denk niet dat ze die alleen voor de sier dragen
Aurelia schreef:
(...) Wees voorzichtig, als het je aanvalt kun je er lelijke schrammen aan overhouden Oo'
En die spikeshalsbanden.. die zijn dodelijk. Denk niet dat ze die alleen voor de sier dragen
Aurelia schreef:
(...) Wees voorzichtig, als het je aanvalt kun je er lelijke schrammen aan overhouden Oo'
Emotionless schreef:
(...)Als je bij toeval er eentje vangt. (En 'Het' veranderd niet van gedaante)kan het erg agressief zijn Ik noem het 'het'. De wezens (alto) zijn onzijdig. Het is dan ook onbekend hoe zij baby alto's krijgen.
Doen we! Absoluut! En dan maak ik net zo'n verslag als ik heb gemaakt over de Saibur
Alright, from now on zal ik het ontopic houden.
Aurelia schreef:
(...) Doen we! Absoluut! En dan maak ik net zo'n verslag als ik heb gemaakt over de Saibur
Alright, from now on zal ik het ontopic houden.
geen kipling tas kopen
gewoon lol maken en jezelf zijn, dan gaat het het beste. En proberen niet al te zenuwachtig te zijn op de eerste dag.
Het lijkt misschien handig om al mensen te kennen als je naar de middelbaar gaat maar je moet niet te veel aan je oude vrienden vasthangen, en proberen nieuwe te maken. Je mag natuurlijk je beste vriendin houden enzo, maar ga ook met andere mensen om bedoel ik.. WAAH EN IK BEN WEER ZOOOO DUIDELIJK BEZIGG
Emotionless schreef:
(...)Als je bij toeval er eentje vangt. (En 'Het' veranderd niet van gedaante)kan het erg agressief zijn Ik noem het 'het'. De wezens (alto) zijn onzijdig. Het is dan ook onbekend hoe zij baby alto's krijgen.
Baby alto's kan je ophalen bij de planeet Zorkious.
Devoted schreef:
geen kipling tas kopen
gewoon lol maken en jezelf zijn, dan gaat het het beste. En proberen niet al te zenuwachtig te zijn op de eerste dag.
Het lijkt misschien handig om al mensen te kennen als je naar de middelbaar gaat maar je moet niet te veel aan je oude vrienden vasthangen, en proberen nieuwe te maken. Je mag natuurlijk je beste vriendin houden enzo, maar ga ook met andere mensen om bedoel ik.. WAAH EN IK BEN WEER ZOOOO DUIDELIJK BEZIGG
Je bedoelt dus eigenlijk, gebruik gewoon je oude vrienden om niet vriendloos te lijken. En als je andere vrienden hebt het contact mt de oude vriend langzaam afbouwen