[/Spreekt over ex-vriendin die ik nu haat]
dat wijf is niet normaal! echt serieus ze denkt dat ze knap is en populair en alles X_x en iedereen haat haar en dat merkt ze niet eens weetje hoe grappig. maar goed..
het begon allemaal ongeveer een jaar geleden. het was de eerste schooldag en ik ontmoette haar : Sam*. Ik en Sam hadden het leuk samen maar mijn andere vriendin Kim* vond haar een dom wijf en haatte haar.
en nu ongeveer 9 maand later zijn kim & sam BFFL x_x en haten ze mij allebei. leuk he? en ik had vandaag corvée met hun na de pauze,dan moeten we de kantine aanvegen x_X maar in de pauze had ik een melige aanval gehad en om een grapje had ik al mijn drinken uitgeproest op allemaal tassen,waaronder die van Sam. en het was al bijna opgedroogd toen dat kind zei dat ik het schoonmoest gaan maken dus ik deed dat niet x_x en dus gingen we opruimen.
waren we bijna klaar moesten we alles in de vuilnisbakken gooien met stoffer en blik zegt dat wijf in eenx :'' ja Nicol doe jij dat maar want jij hebt mijn tas ook niet schoongemaakt.'' dus toen werd ik fcking kwaad op haar en heb ik der uitgescholen voor stomwijf en gezegt dat ik haar haatte enzo. en kim stond er heel droog bij te kijken alsof het der niks boeide en dat vond ik best grappig. maar ik kreeg dus als reactie van haar ''God hee weet je niet wat het verschil is tussen een grap en serieus zijn fzue?'' en ik vond dat dus zo niet grappig he dus ik zeg heel vals ''Jouwn grappig zijn nooit grappig dom wijf..'' en toen ben ik weggegaan. echt serieus ik haat dat kind x_x niet nromaal gewoon.
We can only learn to love by loving.