• ik heb een theorie verzonnen waarom het album laat is.

    Dat komt allemaal door de stalkers. ze vallen hun lastig dus ze moeten steeds van locatie veranderen. Dat kost tijd want alles moet mee. daar naast zijn de boys hardstikke gestresst om wat er met ze gaat gebeuren en familie leden dus missen ze alle noten en hebben geen inspriratie. en ze moeten ook de stalkers filmen kost ook tijd. en de jongens verdienen ook hun nachtrust ook nog en een klein beetje vrijheid

    is het een domme theorie of niet?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik vind het een domme theorie, want op verplaatsing kunnen ze ook nog schrijven en dat heeft niets met die stalkers te maken. Gun de jongens ook ff wat rust (':

    Conspiracy schreef:
    Ik vind het een domme theorie, want op verplaatsing kunnen ze ook nog schrijven en dat heeft niets met die stalkers te maken. Gun de jongens ook ff wat rust (':

    van dat rust en schrijven heb ik er bij in begrepen maar ik snap je mijn teorieen zijn altijd dom :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Niet geheel dom, hoor. Ik zie er wel wat in. Maar ik heb geen zin om het vandaag uit te breiden waarom wel en niet. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    Niet geheel dom, hoor. Ik zie er wel wat in. Maar ik heb geen zin om het vandaag uit te breiden waarom wel en niet. ^^

    ik ook niet bn moe en ga nu slape mn voetje moet rust slaap lkkr lieve quizletters :D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Slaap lekker! <3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    In ieder geval. Het klopt een deel. De stalkers hebben ook een groot deel tegengehouden. Maar je moet het niet alleen zien over wat er nu is gebeurd. Maar Gustav is in de tussen tijd nog geoppereerd geweest,dus dat heeft ook een beetje tijd gekost. Ze zitten er helemaal door,vol met stress en willen niets lievers dan rust. Dus dan gaan ze niet meer zo hard willen werken,waardoor het dan ook trager gaat gaan. En natuurlijk,de vrije tijd die ze ook willen hebben.

    Nee is niet dom nee ;3


    I don't need words to feel those lips.

    Tis niet dom, het is gewoon niet de waarheid ^^'


    Life is hard and then we die

    ergens klopt het wel, maar ze hebben gewoon ffe een beetje tijd voor hunzelf nodig. Je wordt echt gek als je de hele tijd in een kleine studio zit, met elkaar opgescheept.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik ben het voor een deel wel met jou eens. :')


    -

    Niet dom, niet goed. : D


    You move me ......... Kurt

    Klopt gedeeltelijk. Maar de verandering van hun stijl heeft er ook mee te maken plus dat Guus inderdaad eerst moest herstellen.

    ik denk dat je nog wel eens gelijk hebt ;)

    Klopt gedeeltelijk ja ,
    Kan ook zijn omdat ze zo onzeker zijn over het nieuwe album en ze het echt tot in de puntjes goed willen hebben.


    death to the one at the end of the serenade.

    ik denk idd dat ze geen inspiratie meer hebben


    cupcake smells great