• Oké, jaja, Nele komt reclame maken ^^

    Kies maar welke dat je wilt doen (A)

    A Falling Star Can Make You Breathe Again

    "Duizenden meisjes zitten in een rouwproces omdat de zanger van Tokio Hotel is neergeschoten, toen dat hij op een balkon van een hotel stond. Tokio Hotel werd altijd al vergeleken met de Beatles, en net zoals John Lennon is Bill nu slachtoffer geworden van een moord. We wensen de familie, vrienden en fans veel succes toe." zegt een journalist op televisie, terwijl er foto's worden gegeven van de moordenaar.

    Al snikkend zet ik de televisie af. Waarom juist Bill?? Waarom? Ik schop de tafel omver. Mijn huisgenoot kijkt me bezorgd aan vanuit de deuropening. Met mijn rug tegen de muur, laat ik me naar de grond toe zakken. Ik slaag mijn handen voor mijn ogen en barst in tranen uit. Niki komt naar me toe en zet zich naast me neer. Ze weet hoeveel dat Bill voor me betekende. Zijn huis staat in mijn straat, waardoor dat ik hem dus kende. Maar nooit durfde ik tegen hem te zeggen wat ik voor hem voel. En dat weet Niki allemaal. Misschien juist daarom dat ze geen woord weet uit te brengen.


    A One Night Stand With A Boy Full Of Secrets
    Hallo, ik ben Isabeau en ik wil jullie mijn verhaal vertellen. Waarschijnlijk heb je nog nooit van me gehoord, maar dat komt dan ook omdat het altijd geheim is gebleven. Het begin van het geheim, is dan ook het begin van dit verhaal dat ik je zo dadelijk ga vertellen. Het begon allemaal in een discotheek, waar op een avond een after party werd gegeven. Je moest er achter de toog gaan werken. Dat deed je dan ook, waar dat alles door komt...


    En dan mijn SA's, willen jullie die ook maken??
    Bitte?? *puppy eyes* xD


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Dat eerste verhaal klinkt heftig en mooi maar sorry ik maak geen TokioHotel-serie's

    A Falling Star Can Make You Breathe Again

    ik ga die maken:D:D:D:D:D:D:D