• Aan mijn broer dus. Sinds een tijdje rookt hij en nu wil ik naar de wc gaan. Ligt er een stukje van een sigarettenpakje in de wc. Mijn opa ligt in het ziekenhuis en vannacht om drie uur belde hij op, omdat zijn vriend dronken was. Laatst zat hij ook al in bad te roken en heeft hij die sigaret in de wc geduwt. Ook heeft hij Guitar Hero en dat zit hij zowat dag en nacht te spelen. Op een drumstelletje dus. Alleen hij kan niet tegen zijn verlies en als het niet goed gaat dan slaat hij dat halve ding kapot. Normaal ramt hij er al achterlijk hard op en je hoort door het hele huis de hele godganselijke dag 'boem boem boem BOEMBOEMBOEM.'
    Sorry voor mijn gezeik, maar ik wordt hier echt chagarijnig van.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Niet echt fyn. ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Misschien moet je eerst tegen hem zeggen waar je je aan irriteert, anders gaat hij er nooit iets aan doen..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Misschien meot je even met hem praten en als dat niet lukt dan misschien toch even naar je ouders gaan.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    LizesBIATCH schreef:
    Misschien moet je eerst tegen hem zeggen waar je je aan irriteert, anders gaat hij er nooit iets aan doen..

    Heb ik ook al gezegt, maar hij zegt dat ik me aanstel. Zelf loopt hij ook altijd te zeiken dat hij het vies vind als mensen binnen roken.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ahg ja,broers he.Kun je niet veel tegen doen.

    omg dat is echt erg:O
    miss moet je zorgen voor een vriendin ofso XD slaapt die af en toe lekker bij haar ben jij van hem af XD

    Ik negeer me ook dood aan mijn zusje hoor :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Mijn broer speelt de heletijd schiet spellen en dan zet ie het geluid Kei hard --'. En ook zijn muziek --'. maar daar ben ik binnekort vanaf want hij gaat het huis uit ! ;D toch ga ik hem wel missen =(. Maar veel sterkte .


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    Iciaa schreef:
    omg dat is echt erg:O
    miss moet je zorgen voor een vriendin ofso XD slaapt die af en toe lekker bij haar ben jij van hem af XD

    Ja dat vind ik eigenlijk wel een geweldig idee ö. Iemand interresse in een ventje van 17?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.