• Ja, ik heb dus zoveel buikpijn dat ik niet meer normaal kan zitten. o_x Het is echt niet normaal meer.
    Weet iemand iets wat ik tegen de buikpijn kan doen, want het is echt niet uit te houden gewoon. o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lovebite schreef:
    Leg een kruik erop, ga liggen en neem een asprine in, dat helpt denk ik het best.. maar ehm waar heb je buikpijn want het kan ook een blindedarmonsteking zijn en dat is like kut..

    Nee, daar zit het gelukkig niet. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Soliloquy schreef:
    (...)
    Nou als ik ga lopen dan voel ik de kramp heel erg.

    In het begin wel ja, maar als ik ga joggen ofzo is het na een tijdje weg. Tot ik stop dan.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    fock man, dat heb ik nu ook. ik had gister al facking last van mn rug, en yeah dat bij een concert x_x, en nu sterf ik echt van de buikpijn. dude, ik ga dood + we hebben geen kruik :'[ dan maar een van de katten op mn buik leggen...


    Underdog, just look at the mess you made.

    Amaretto drinken ;)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    wat is amaretto? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    BombInside schreef:
    fock man, dat heb ik nu ook. ik had gister al facking last van mn rug, en yeah dat bij een concert x_x, en nu sterf ik echt van de buikpijn. dude, ik ga dood + we hebben geen kruik :'[ dan maar een van de katten op mn buik leggen...

    gosh, kind, we hebben hetzelfde probleem. =(
    medelijden met ons. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Arme poeperd. >-<
    Ik zou het niet weten, ik leefde vroeger van de buikpijn en dat is iets aan mijn darmen.
    Nu heb ik dat nog soms en nu heb ik een speciaal medicijn daarvoor, echt vies. >-<
    Maar in elk geval, ik zou het niet weten, aangezien ik dat zelf oplos met dat vieze medicijn. Misschien iets warms erop leggen, of warme melk ofzo drinken?!
    Ik hoop dat je er niet te lang meer last van hebt. >-<
    xx

    Veel water drinken? x)


    Don't be a drag, just be a queen.

    Cola drinken! het helpt echt ;)


    your eyes are like stars in the night.

    Warme citroenthee drinken, op je buik gaan liggen. Een pilletje nemen, het hangt er vanaf wat het precies is, natuurlijk.
    Het zijn misschien maandstonden?
    Iets warms op je buik leggen of iets warms drinken, helpt dan wel het meest, geloof ik.

    Is het van je menstruatie of gewoon spontane maag/buikpijn? Als je binnenkort weer ongesteld moet worden raad ik je aan menstruatiepillen te nemen.
    Sterkte en beterschap.


    -

    Bij mij gaat het meestal weg, door er iets warms op te leggen en Erbij te liggen Ö
    x.


    Just got to make sweet love `till the break of dawn