• Ik ben er net achter gekomen dat mijn nicht van zestien zwanger was. O,O En ik stond daar maar, zonder te reageren. Ik wist echt niet wat ik moest doen. Proficiat zeggen of niet? Wat zouden jullie zeggen? Ik weet niet eens of ze blij is met dat kind. [/ik spreek haar zelden en ken haar nauwelijk] Maar toch is het raar, als je te horen krijgt dat ze zwanger is.


    You'll never dream alone. <3

    Uhm, ik zou precies het zelfde hebben gedaan.

    ik zou ook hetzelfde hebben gedaan

    SUMMERDREAMS schreef:
    Uhm, ik zou precies het zelfde hebben gedaan.


    Haha, ik wist echt helemaal niet wat ik moest doen. Ik durfde niets te doen, voor het geval dat ik iets verkeerds zou zeggen. :X


    You'll never dream alone. <3

    Ik ook..
    maar misschien proficiat met een klein vraagteken?


    I clicked my heels and wished for you.

    KikaRareShit schreef:
    (...)

    Haha, ik wist echt helemaal niet wat ik moest doen. Ik durfde niets te doen, voor het geval dat ik iets verkeerds zou zeggen. :X

    Want dan ben je nog verder van huis, maar weetje. Misschien moet je het maar gewoon vragen. Niet denken, gewoon doen.

    Je zegt proficiat en dan neem het ze a) sarcastisch op of b) ze bedankt je


    All was well.

    Heb hetzelfde meegemaakt met mijn zus
    maar die wou da kind ook ni
    en nu is ze er superblij mee :p

    ik zou vragen, wie is de vader ? x) en of ze erblij mee is , en als ze er blij mee is zou ik zeggen proficiat en veel geluk ermee ;;
    + kzou vragen hoelang ze al zwanger is ^^


    Gilles (ll)

    SUMMERDREAMS schreef:
    (...)
    Want dan ben je nog verder van huis, maar weetje. Misschien moet je het maar gewoon vragen. Niet denken, gewoon doen.

    Had ik gekund, maar als ik niet zo onzeker was, dan had ik dat al lang gedaan. Ik had vroeger altijd boel emt dat kind.


    You'll never dream alone. <3

    Mijn nicht is tien jaar ouder wat haar nu dus 27 maakt.
    Dus bij mij zou het niet erg zijn. Dat is niet zo'n vroege leeftijd als zestien.
    maar 'k zou dan toch ook niet weten wat ik moet zeggen als je hoort dat iemand van 16 zwanger is!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    emh.. als je weet dat het gewenst is: proficiat! En anders gewoon verder zo staan kijken: O,O

    Ohmygsh, dat doet me denken aan mijn zus >< Dat mens is vijftien en dr vriendje pas negentien. Komen ze opeens naast mij staan, zegt mijn zus: Annelies, zie je het zitten om al tante te worden? Wát een grap ^^ Was geniaal, ik had hun meteen door maar ze bleven echt zeggen: 'Het is waar, het is echt.' Op een moment gaf mijn zus het op en begon ze te lachen. A'du, ik ben slim en heb alles meteen door :Y)
    Wat je tegen je nicht moet zeggen? Ze is zestien, heeft haar school nog niet af en heeft al een kind? Dombo.