• OMG, in de duitse krant staat dat Tom waarscheinlijk voor 5 jaar de cel in moet! Voor het slaan van die Kut stalker... Ik zou het ook gedaan hebben hoor!


    Live your life.

    tomfreakske schreef:
    (...)
    WATTE?:O Tom heeft die stalker toch ni..dood geklopt:S? kan toch ni..
    Xx



    Zo iets las ik in de krant toen ik het ging vertalen op Google..:O


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ik wil ze celgenootje wel zijn...(cool)
    Maar voor 1 zo een klap ga je echt de gevangenis niet in hoor;). Dan krijgt ie misschien een taakstraf of boete ofzo.

    xTomCest schreef:
    (...)


    Zo iets las ik in de krant toen ik het ging vertalen op Google..:O

    WAAAAAAAAT:O maar datkan toch niet. Ik weet dat Tom soms echt kwaad mss kan worden maar zo..dat zie ik gwn niet in hem..en van 1klap ga je toch niet dood? zie je het al voor je?..KLAP DOOD:|nee kn toch niet..[/wouw wt een leuke ochtend seg:S]
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Indignation schreef:
    (...)

    Nee, op dat filmpje liep ze nog gewoon rond.
    mg ik link vn dt filmpje bitte,(flower)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)mg ik link vn dt filmpje bitte,(flower)
    Xx

    Ja, daar liep ze nog gwn rond in dat filmpje.. Maar daarna schijnt ze in het ziekenhuis overleden te zijn.. Niet dat ik het erg zou vinden als ze dood was hoor.. Zolang Tom de cel niet in hoeft.. anders is het voortaan: TOKIO CEL xD


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Stiekem lach ik nu :P


    Life is hard and then we die

    Zijn probleem! Volgens Tara/Cherished zou hij hoogstwaarschijnlijk een boete moeten betalen en that's it. En ik doe mee met PUKKEL x DING, ik lach :Y)

    Jezus niet normaal!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    xTomCest schreef:
    (...)
    Ja, daar liep ze nog gwn rond in dat filmpje.. Maar daarna schijnt ze in het ziekenhuis overleden te zijn.. Niet dat ik het erg zou vinden als ze dood was hoor.. Zolang Tom de cel niet in hoeft.. anders is het voortaan: TOKIO CEL xD

    ikke wil lliinnkkk(baby) tokio cel or not link link(baby)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Lijkt mij een roddel. Ik bedoel, voor een keer iemand slaan krijg je heus geen cel straf hoor;) En voor iemand stalken hoop ik wel:Y)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Whatthefuck? O.o
    -begint staakplan-


    ok

    5 jaar voor iemand slaan i overdreven, zeker omdat de boys al eerder van die 'fans' aangifte hadde gedaan dus das echt onwaarschijnlijk

    Ok, dat kan gewoonweg niet!


    Live for something or die for nothing

    nee die stalkster is niet dood, er scheelt amper iets, wrsch gewoon een blauw plekje -_- en neen Tom moet niet naar de gevangenis, hij zal wrsch wel een geldboete moeten betalen, maar dat zal voor hem wel geen probleem zijn ^^

    nee wacht: eerst voor de deur staan en wis sließen uns ein zingen, daarna pissed worden en lass uns hier aus zingen, daarna pas gevangenis bestormen en ich brech aus zingen :D


    You're the heir, I'm the forgotten grave..