• Whoeh ik zeur nou serieus al 2 jaar ofk naar Pinkpop mag, en nu zeiden m'n ouders opeens ja ö. Maar ik mag maar 1 dag :'3
    Wie gaat er nog meer en wanneer gaan jullie :'D?
    x


    I don't need words to feel those lips.

    Ik ga niet. >-<

    ik wil maandag.
    Maar ik woon in België ,
    en ik heb geen geld
    want ik ga al naar naar 3 andere concerten,
    en gosherd, mijn oudrs zouden me ook nooit naar daar willen brengenofzo > <


    Some people make the world special just by being in it

    dr is een jongen die mij had uitgenodigd om met hem daarheen te gaan, maar ik ken hem dus niet. En ik vind hem leuk, maar dan zou ik met hem in een tent moeten ligge O.o, like hij is 15 en dus sterker enzo dat kan ik beter niet gaan doen :x maar ik vind hem wel leuk.. maarja ik mocht toch niet van mn ouders.. arghhhh zucht. woonde hij maar om de hoek..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik wou maandag, maar mocht niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    MissShinoda schreef:
    dr is een jongen die mij had uitgenodigd om met hem daarheen te gaan, maar ik ken hem dus niet. En ik vind hem leuk, maar dan zou ik met hem in een tent moeten ligge O.o, like hij is 15 en dus sterker enzo dat kan ik beter niet gaan doen :x maar ik vind hem wel leuk.. maarja ik mocht toch niet van mn ouders.. arghhhh zucht. woonde hij maar om de hoek..

    Ik werd vorig jaar ook gevraagt door een jongen die ik inmiddels nou al 5x gezien heb -het is zelfs m'n soort van vriendje geworden-, ik mocht ook in zijn tent.. Maar hij is nu 18 en hij mag dan wel klein en schattig zijn maar die gast heeft toch een kracht :'33. Dus dat hadk ook maar niet gedaan :Y).


    I don't need words to feel those lips.

    mag niet


    x.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    SMELLYALATA schreef:
    (...)
    Ik werd vorig jaar ook gevraagt door een jongen die ik inmiddels nou al 5x gezien heb -het is zelfs m'n soort van vriendje geworden-, ik mocht ook in zijn tent.. Maar hij is nu 18 en hij mag dan wel klein en schattig zijn maar die gast heeft toch een kracht :'33. Dus dat hadk ook maar niet gedaan :Y).


    ja dat is wel verstandiger.. :]
    aahh man ik wil mike ook meeten <3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda schreef:
    (...)

    ja dat is wel verstandiger.. :]
    aahh man ik wil mike ook meeten <3

    Joa, maar ik ga hem eindelijk weer zien met pinkpop :'D. En is mike die jongen die je vroeg? Ghehe een vriendin van mij had ervoor gezorgt dat ik rowan -m'n vriendje dus- ging zien.. Ik weet niet of jullie ver van elkaar af wonen maar ik zou gewoon een keer een poging wagen ;o


    I don't need words to feel those lips.

    Ik wil op de dag dat Maria Mena komt. ;p

    Fragile schreef:
    Ik wil op de dag dat Maria Mena komt. ;p

    Das zondag :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik ga niet.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik zóú eerst gaan, maar toen ging het opeens niet meer door.

    Congratz :]
    Ik heb mijn moeder zover gekregen dat ik naar M'era Luna mag Oo'
    3/4 dagen totaal. Festival zelf is 2 dagen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga samen met een vriendin naar Pinkpop. Wel alleen de maandag aangezien het weekend simpelweg bagger is =='
    Het leuke is dat Pinkpop midden in de examens valt en mijn vriendin de dinsdag (2 juni) om 9 uur haar examen Duits heeft ><


    Bored.

    Ik ga niet, ik ga naar Pukkelpop [/België] Waaaaay better :Y)