• Hooi.

    Nou, dat je s'morgens opstaat en echt geen fut hebt, dat je dan gewoon de hele dag in de zetel ligt. En helemaal nix doet van de hele dag. Ik dacht naar H&M te gaan en te kuisen. Maar ik heb gewoon niks gedaan. Achman. Wat ben ik LUI.
    En vanavond moet ik nog naar BirthdayParty vn mijn nicht. Dus moet ik strax nog heel mijn haar en make-up gaan doen, en Een heleboel outfits passen om dan te besluiten dat ik eigelijk nix heb , om aan te doen.
    Ik heb gewoon zin om mijn zetel niet meer uit te komen. :p

    x


    A. ikmisje.

    ik zit a; de helle dag in me pjame. ik lig al de helle dag op de bank.. Ik was te lui om naar boven me kamer te gaan.. dus heb ik me pa's pc hier maar even gekraakt.. omdat ik niet naar boven wou :X
    En eigenlijk ben ik ook niet van plan me vandaag nog om te kleden..
    Ik heb zelfs me pa's deo gebruikt omdat ik geen zin had me eigen te zoeken.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik zit ook nog in mijn pyjama maar ik moet ff wat halen bij de c1000,maar ik denk da ik ff in pyjama ga is toch maar 3 min hier vandaan x)


    of zou ik me wel aankleden??

    Nop geen zin :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    NimmaGirl schreef:
    ik zit ook nog in mijn pyjama maar ik moet ff wat halen bij de c1000,maar ik denk da ik ff in pyjama ga is toch maar 3 min hier vandaan x)


    of zou ik me wel aankleden??

    Nop geen zin :P

    Gewoon in pyama.. met je pantofels..
    Niemand merkt het versill, ze dnekn vast alemaal dat het Uggs zijn ofzu.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    victory schreef:
    ik zit a; de helle dag in me pjame. ik lig al de helle dag op de bank.. Ik was te lui om naar boven me kamer te gaan.. dus heb ik me pa's pc hier maar even gekraakt.. omdat ik niet naar boven wou :X
    En eigenlijk ben ik ook niet van plan me vandaag nog om te kleden..
    Ik heb zelfs me pa's deo gebruikt omdat ik geen zin had me eigen te zoeken.. x']


    Ok, dan is het al erg. Als je je pa's deo gaat gebruiken. :p


    A. ikmisje.

    victory schreef:
    (...)
    Gewoon in pyama.. met je pantofels..
    Niemand merkt het versill, ze dnekn vast alemaal dat het Uggs zijn ofzu.. x']


    whahah jah xD

    maar ik heb pantoffels met die tijger nagels der aan xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Sunflower schreef:
    (...)

    Ok, dan is het al erg. Als je je pa's deo gaat gebruiken. :p

    Hij ruikt best lekker hoor.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NimmaGirl schreef:
    (...)

    whahah jah xD

    maar ik heb pantoffels met die tijger nagels der aan xD


    Oehh. Sexy. :p


    A. ikmisje.

    NimmaGirl schreef:
    (...)

    whahah jah xD

    maar ik heb pantoffels met die tijger nagels der aan xD

    ike witten leuwtjes^^
    Ik en me vriendin waren een keer van plan. bijde met onze pantoffels anar sgool te gaan.. Toen Uggs net in waren.. en dat iedereen dan raar aankeek. en dan zeggen. 'Wat pantofels zijn tog in. iedereen loopt er mee*
    Maar me vrieind had het lef niet. en ik wouw niet in me uppie.. x']
    Word al genoeg uigelagen op sgool..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    heb ik ook al de hele dag..
    en ik moet vanavond ook naar een verjaardag. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als ik zoiets heb dan blijf ik de hele dag computeren en tv kijken. En dat heb ik vandaag ook wel een beetje:X
    Mss heeft het er wel mee te maken dat ik geen geld kan uitgeven vanwege sparen voor iPod :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik ben net terug :P

    ik heb maar jogingsbroek over mijn pyjama broek gedaan,


    ik heb Hello Kitty pyjama aan :P

    maar ik ga er vanaf ik kom vanavond nog wel ff

    ik ga nu :

    Pannekoeken maken !!!

    Doeg iedereen!

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Sunflower schreef:
    (...)

    Oehh. Sexy. :p



    whahahahah :']


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Komt me héél bekend voor… Ik heb het vooral als het weer eens de tijd van de maand is. :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Sunflower schreef:
    Hooi.

    Nou, dat je s'morgens opstaat en echt geen fut hebt, dat je dan gewoon de hele dag in de zetel ligt. En helemaal nix doet van de hele dag. Ik dacht naar H&M te gaan en te kuisen. Maar ik heb gewoon niks gedaan. Achman. Wat ben ik LUI.
    En vanavond moet ik nog naar BirthdayParty vn mijn nicht. Dus moet ik strax nog heel mijn haar en make-up gaan doen, en Een heleboel outfits passen om dan te besluiten dat ik eigelijk nix heb , om aan te doen.
    Ik heb gewoon zin om mijn zetel niet meer uit te komen. :p

    x
    Nee, ik ben nooit zo ;O
    Ik sta op ik kleed me aan (dan besef ik dat ik nog eerst moet douchen) Kleed ik me weer uit, ga ik douchen. Kom ik uit de Douche trek ik vervolgens mijn kleren weer aan. Ga ik rustig aan mijn cornflakes zitten (Circa 50 min.)
    Glaasje Karnemelk erbij. Daarna lekker chillen of afspreken met vrienden/familie.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)Nee, ik ben nooit zo ;O
    Ik sta op ik kleed me aan (dan besef ik dat ik nog eerst moet douchen) Kleed ik me weer uit, ga ik douchen. Kom ik uit de Douche trek ik vervolgens mijn kleren weer aan. Ga ik rustig aan mijn cornflakes zitten (Circa 50 min.)
    Glaasje Karnemelk erbij. Daarna lekker chillen of afspreken met vrienden/familie.



    Lkkr Karnemelk !

    heb ik lang niet meer gedronken ;']


    Listen to your heart and your dreams come true ~