• Bild is erachter gekomen waarom Tom heeft geslagen.
    Het meisje zou bij de stalkergroep horen van Frankerijk.Ze noemen zichzelf:"The Afghans on Tour"
    De meisjes zouden hen al 6 maanden aan het volgen zijn.Bij elke beweging dat ze deden.
    De stalkerbende is naar zeggen mobbed (sorry kan de vertaling ervan niet vinden) de huizen van de bandmembers.
    Ze smijten eieren naar hun wagen,schijven dreigende woorden,vallen familieleden lastig.
    Een dreigbrief naar Tokio Hotel toe is in Bild's handen.De meisjes zijn meer dan normale fans.
    Ze dreigde de band met een kleine nachtmerrie voor de komende weken.en ook: Aandacht,aandacht we zijn niet tevreden,we worden ongeduldig,begrijpen jullie dat?
    Zelfs de moeder van Bill en Tom is bedreigd door de stalkerbande en ook aangerand.Ze hebben een klacht ingediend tegen de stalkers.

    Tokio Hotel Manager and producer David Jost zegt: Een van de vermomde stalkermeisjes heeft een familielid aangevallen van Bill en Tom op 8 april.
    We hebben de volgende dag klacht ingediend tegen de stalkermeisjes en er zullen er nog meer volgen ook.

    Dit is dus de rede waarom tom geslagen heeft.
    En ik geef hem meer dan gelijk.

    Dit is waar, en nee hij hoeft niet 5 jaar de gevangenis in. Niet zo skeptisch en pessimistisch mensen. Het kutste voor Tom zal een boete zijn. Als iedereen die vecht de gevangenis in moet zou die nu overvol zijn ;) En remember hij heeft haar maar 1 keer met zijn vuist, ja oke, in haar gezicht geslagen schijnt. Dus alles enorm overdreven. Gewoon beetje auw aan dr neus ofzo.




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: wat bijgezet)



    Update Dankzij usesomebody.
    Eerder waren de advocaten van beide partijen tot een soort overeenkomst gekomen: de meisjes trekken hun klacht in, als de jongens dat ook doen, maar dan moeten de meisjes de familie van Bill en Tom wel gerust laten. Deze overeenkomst is mislukt... omdat de meisjes hen niet WILLEN gerust laten!!



    Extreme Kaulitz-fans willen verderdoen



    Sinds maanden vallen vermomde meisjes Tokio Hotel lastig (MOPO berichtte). Een fan zou zelfs de Kaulitz-moeder aangevallen hebben, waarop Bill en Tom aangifte hebben gedaan. En de stalkers willen niet ophouden, zo bandmanager David Jost. Na het voorval op een Hamburgs tankstation (Tom sloeg de Franse Perrine), wilde de advocaat van de fanatische fans een overeenkomst met de band sluiten. De teenie-stars boden aan om de hun aangiften tegen de meisjesgang in te trekken. Op voorwaarde dat de meisjes schriftelijk bevestigen dat ze niet meer bij Bills en Toms familie in de buurt komen. Maar de meisjes willen niet ophouden.

    Ze ontsloegen hun advocaat!

    "Twee van de drie stalkers hebben hem het mandaat ontzegd", zo Jost.



    bron: http://www.mopo.de/2009/20090425/hamburg/szene/rabiate_kaulitz_fans_wollen_weitermachen.html


    I need you like a heart needs a beat

    lekker voor dat kind, ik zou der ook hebben geslagen

    Tokio Hotel’ geeft de gestoorde fans aan!

    De strijd tussen ‘Tokio Hotel’ en hun zogenaamde extreem-fans wordt steeds bizarder!

    De Francaise Noemai (20) van de meisjes gang ‘Les Afghanes On Tour’ beweert dat zij door de moeder van de tweeling Bill (19) en Tom Kaulitz (19) aangevallen zijn met een statiegeld-colafles.

    Nu weert Duitslands meest succesvolle rockband zich tegen de verwijten.

    “Deze stalkers zijn daadwerkelijk zo brutaal te beweren, dat niet zij de moeder hebben aangevallen, maar omgekeerd”, zegt Tokio Hotel-producent en manager David Jost verontwaardigd. “Het wordt steeds avontuurlijker hier!”

    Sinds een half jaar zouden de Franse meisjes ‘Tokio Hotel’ lastig vallen, bedreigen, loeren op hen bij hun woningen, hen achtervolgen op de snelweg.

    David Jost: “Ik hoop niet, dat de stalkers verdere aanvallen plannen. We zullen nu niet de leden afzonderlijk, maar als gehele stalker-groep aangeven en gerechtelijk doorzetten, opdat ze de band en vooral diens familie niet meer mogen naderen.”

    bron: bild.de

    die bende is zo freakin' eng ;$ met hun enge maskers!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Als ik Tom en Bill was dan zou ik me echt niet meer veilig voelen met zo'n stalkers. >,<


    You'll never dream alone. <3