• Haaii(A)

    Ik ga hier (net zoals iemand anders) een schrijverswedstrijd houden.Er mogen Tien mensen meedoen met hun quiz.En jeweetwel,ik stuur een pb naar de 5 beste:D Zorg dat je optijd bent!

    Ohjah,, en dit moet je quiz zeker hebben: (A)

    - '' waneer ze iets zeggen
    - Als iemand iets zegt vb. 'Daar staat een koe!'

    Niet: Jij: 'Daar staat een koe!'
    Maar : 'Daar staat een koe!' roep ik/jij

    Snap je?

    Veel succes! En zorg dat je er optijd bij bent!

    xx Mell ^^


    Be Yourself!

    Hmmm... Ik wil wel meedoen maar ik heb al 22 delen :S Nou ja je kan ook gewoon tot deel tien lezen :P
    Ik wil wel meedoen als dat nog kan/mag


    Fight for you're love, cause it worth it

    Ik zou wel mee willen doen maar mijn quizen hebben tot ong. 53 Jij:'Daar staat een koe' (voorbeeld) maar ik heb de laatste 130 quizen geloof mijn schrijven egt verbetert, dus miswschien moet je daar dan alleen naar kijken..:P


    My fairytail stinks, does yours?

    Ik zou wel mee willen doen maar mijn quizen hebben tot ong. 53 Jij:'Daar staat een koe' (voorbeeld) maar ik heb de laatste 130 quizen geloof mijn schrijven egt verbetert, dus miswschien moet je daar dan alleen naar kijken..:P


    Dan moet je even aangeven welke 10 delen :p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    maaag ik mee doen??

    plz

    Haaii(A)
    w8,Ik ga er ff een nieuwe topic over maken want ik kan dit ni allemaal onthoue :D


    Ik ga hier (net zoals iemand anders) een schrijverswedstrijd houden.Er mogen Tien mensen meedoen met hun quiz.En jeweetwel,ik stuur een pb naar de 5 beste:D Zorg dat je optijd bent!

    Ohjah,, en dit moet je quiz zeker hebben: (A)

    - '' waneer ze iets zeggen
    - Als iemand iets zegt vb. 'Daar staat een koe!'

    Niet: Jij: 'Daar staat een koe!'
    Maar : 'Daar staat een koe!' roep ik/jij

    Snap je?

    Veel succes! En zorg dat je er optijd bij bent!

    xx Mell ^^


    Be Yourself!