• like
    een groep jongens van mn klas kwam net aan mn deur njaa achterom en k was net trg van fitness dus in die broek, mn tshirt en had alleen mn sokken aan dus k was zo achterin de tuin gaan staan en kon mooi door de schutting kijken.. wat doe ik?
    tuurlijk k durf niks te zegge of wat dan ook en ze lopen na 10 sec weer weg..
    btw bij die groep zat een jongen met wie k t heeel goed kan vinden snappie? njaa k verkloot t ALWEER

    x


    ItWasn'tMe..x

    ksnap je nt echt XD


    Popsicles are yumm'ness :3

    xSOUNDTRACK schreef:
    ksnap je nt echt XD


    ok nou..
    k vind zo'n jongen leuk..
    belde een vriend van hem me op, dat ze achterom waren.. dus k loop naar buiten op me sokken, in mn tshirt en mn trainingsbroek.. en staar door de schutting en laat ze gwn weer weglopen..
    dan bel k die jongen op.. x.x
    serieus?! ben ik normaal? (huil)


    x


    ItWasn'tMe..x

    Natuurlijk ben je normaal. Het is gewoon een ineense dichtklapping XD Ik wist wel dat je die leuk vond! :Y) Welke is het =D tell me! ^^
    xnobu

    Loveless schreef:
    Natuurlijk ben je normaal. Het is gewoon een ineense dichtklapping XD Ik wist wel dat je die leuk vond! :Y) Welke is het =D tell me! ^^
    xnobu


    ik weet niet of ik hem wel écht leuk vindt(huil)!
    & k denk dat je kan raden wie x.x


    x


    ItWasn'tMe..x

    xIllusionx schreef:
    (...)
    ik weet niet of ik hem wel écht leuk vindt(huil)!
    & k denk dat je kan raden wie x.x

    x

    Hm... Does your heart bounce when you see him? ^^ Nou, als je al dicht klapt zegt al genoeg, he? ^^ ;)

    dat kan ook omdat die anderen erbij waren x.x
    jeweetzelf hoe G kan zijn, je hebt bij m in de klas gezeten tog? .. in ieder geval nu voel ik me egt zooo kut he!(huil)(huil)(huil)


    x


    ItWasn'tMe..x

    xIllusionx schreef:
    dat kan ook omdat die anderen erbij waren x.x
    jeweetzelf hoe G kan zijn, je hebt bij m in de klas gezeten tog? .. in ieder geval nu voel ik me egt zooo kut he!(huil)(huil)(huil)


    x

    Ach schattebout <3 G is kinderachtig, punt uit. Je ziet hem toch Maandag weer ^^ Misschien moet je hem es vragen om naar de bios te gaan? ^^
    <3Nobu

    hij .. nee ik..
    ik snap dit niet..
    wacht ff smsjes overtype x.x

    dont kno wut 2 do 2moz, u got ideas?
    X
    ik: weetooknie wat k moet gaan doen tomoz x
    hij: ouders zyn morge avond pleite en heb geen zin om te gamen xD miss film kijke fzo maar weet ni welke xD x
    ik: lol weet t ook niet xD x


    dat ware de smsjes maar bdoelt hij.. dat ik ? morguh bij hem film.. jeweetwel? snap k dit verkeerd? x.x

    x


    ItWasn'tMe..x

    xIllusionx schreef:
    hij .. nee ik..
    ik snap dit niet..
    wacht ff smsjes overtype x.x

    dont kno wut 2 do 2moz, u got ideas?
    X
    ik: weetooknie wat k moet gaan doen tomoz x
    hij: ouders zyn morge avond pleite en heb geen zin om te gamen xD miss film kijke fzo maar weet ni welke xD x
    ik: lol weet t ook niet xD x


    dat ware de smsjes maar bdoelt hij.. dat ik ? morguh bij hem film.. jeweetwel? snap k dit verkeerd? x.x

    x

    Hm... I dont know... vraag of jullie samen wat kunnen doen! Kom op, dit is je kans! ^^
    xx

    Loveless schreef:
    (...)
    Hm... I dont know... vraag of jullie samen wat kunnen doen! Kom op, dit is je kans! ^^
    xx


    like als k je dit vertel weetje miss meer x.x
    toen we laatst afspraken gamede hij alleen maar !
    dus lees t nu nog eens x.x


    x


    ItWasn'tMe..x

    xIllusionx schreef:
    (...)

    like als k je dit vertel weetje miss meer x.x
    toen we laatst afspraken gamede hij alleen maar !
    dus lees t nu nog eens x.x


    x

    Moet je mee gamen ^^ Ram lol XD Doen die van mij ook altijd XD Ga racen als gamen O_O en hij heeft toch geen zin om te gamen? Dan gaan jullie film kijken... Want het klinkt misschien als een uitnodiging... Vraag gewoon of jullie wat kunnen afspreken, ya know
    x<3

    Loveless schreef:
    (...)
    Moet je mee gamen ^^ Ram lol XD Doen die van mij ook altijd XD Ga racen als gamen O_O en hij heeft toch geen zin om te gamen? Dan gaan jullie film kijken... Want het klinkt misschien als een uitnodiging... Vraag gewoon of jullie wat kunnen afspreken, ya know
    x<3


    k ga meself tog nie uitnodigen! x.x

    x


    ItWasn'tMe..x

    xIllusionx schreef:
    (...)

    k ga meself tog nie uitnodigen! x.x

    x

    ....
    --'
    Vraag gewoon of hij wat te doen heeft...
    Jij: Dude, heb je zin om af te spreken want ik ga hier dood!
    hij; natuurlijk dudette!

    Tadaa :Y)

    Loveless schreef:
    (...)
    ....
    --'
    Vraag gewoon of hij wat te doen heeft...
    Jij: Dude, heb je zin om af te spreken want ik ga hier dood!
    hij; natuurlijk dudette!

    Tadaa :Y)


    ik kan dat écht niet(huil)

    x


    ItWasn'tMe..x

    ...
    moet ik het doen?
    kheb um op msn ookal heb ik nog nooit met hem gepraat XD
    xx