• Iedereen heeft wel eens momenten dat ze gewoon niet willen praten en gewoon gerust gelaten willen worden.Maar dan heb je vaders en die snappen dat niet. Dan zitten ze te zagen over stomme dingens. Zoals dat hij blijnen heeft op zijn handen ofso. Of dan ben ik bezig op de computer en zit hij te zeveren. 'Lacht nu is,of is dat te veel gevraagd,ge gaat daar ni dood van zenne' en dan denk ik van; omg Oo laat mij is doen. En dan komt die naar mij en zegt die weer van; "lacht nu is gewoon" en dan zeg ik gewoon; "Ma alleee,ga weg,ben bezig" en dan is het weer te veel gezegd ze --' waarom zijn vaders soms zo irritant.

    Mijn moeder doet dat juist:S


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Omdat het vaders zijn. Iets anders kan je gewoon niet zeggen hierop. Ze zien ons graag, maar ze laten het weinig zien, en als ze het eens willen laten zien, hebben wij een slechte bui ..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    owww ik ken dat zooow erg van mijn vader >.<


    dream, dare, fly!

    GU schreef:
    Mijn moeder doet dat juist:S

    Mijn moeder begint dat ook te doen,ooh man ik word er zo vervelend van.Die beginnen helemaal anders tegen mij te doen,en ik weet niet waarom --'

    Wist ik maar hoe dat voelde als vaders tegen je zeuren :S


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    Wist ik maar hoe dat voelde als vaders tegen je zeuren :S

    De jouwe niet? ;o


    Don't be a drag, just be a queen.

    Wees blij dat je vader dat vraagt,
    mijne doet dat niet..

    mijn vader en moeder zijn zo overbezorgd. En dan dwingen ze me echt om te vertellen wat er scheelt. zo van:" Alle Ellis, vertel eens wat er scheelt, we zullen niet boos zijn hoor!" en dan moet ik dat natuurlijk wel vertellen -anders stoppen ze nooit met zagene- en wat blijkt dan? Dan worden ze boos omdat het over van die domme dingen gaat. Ze gingen niet boos worden hoor --'


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover