Saltzman schreef:
(...)
Ik vind het ook echt asociaal van iemand om in de openlucht te roken en die voor de rest van de wereldbevolking bevuilen. Want stel nou dat je er niet aan denkt om even een stapje opzij te doen of vragen of hij een stapje opzij doet.
Het is echt niet zo alsof rokers bij elke sigaret die ze opsteken kijken hoe de wind staat en kijken welke mensen er te dicht bij je in de buurt komen die potentieel last hebben van je rook. Meestal kijk je of er op dat moment niet iemand staat die er last van heeft of neem je genoeg afstand. En als er daarna mensen komen die kiezen er zelf voor om in je rook te gaan staan .
Niet iedereen heeft zo'n grote mond om zomaar iets te vragen, en als je er als eerste staat, precies daar waar de bus stopt, of precies daar waar dat de treindeur stopt om op de juiste plek uit te stappen, dan ga ik mij niet verplaatsen. En als er dan nog iemand naast mij een sigaret komt roken, dan kan ik er echt slecht tegen.
Wanneer je op een perron staat met tien mensen om je heen, dan vind ik het asociaal als je een sigaret op steekt, ja.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt