• Hoi dude.
    Oké, ik heb dus een probleem met mijn mobiel. Ik krijg mijn foto's niet van mijn mobiel op mijn computer en já het is een LG cookie. Niet dat dat er wat mee te maken heeft, maar oké.
    Dus mensen: Wie heeft een LG cookie en kan me uitleggen hoe ik die dingen op de computer kan krijgen?
    Thankyou.

    Zat er geen draadje bij om met de computer te verbinden ofzo?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zat er geen draadje bij om met de computer te verbinden ofzo?

    Jawel, maar dat heb ik al geprobeerd en het werkt niet. Er zat ook een CD-rom bij, maar die heb ik geïnstalleerd enzoo mar nog lukt het niet.

    (...)
    Jawel, maar dat heb ik al geprobeerd en het werkt niet. Er zat ook een CD-rom bij, maar die heb ik geïnstalleerd enzoo mar nog lukt het niet.

    Ik gebruik zelf zo'n draadje niet, ookal heb ik er 1 x'D.
    Ik heb een bluetooth-stick. Sluit ik aan me laptop aan en dan kan ik ook bestanden wisselen. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zo'n stick heb ik niet (:
    Doeds, ik heb dat echt nodig! Iedereen zit op zijn sign te wachten --'

    Stuur de foto's dan naar iemand door die ze wel op de pc kan zetten x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Maar dat wil ik niet. Ik zou niet eens wéten naar wie, de meeste van mijn vrienden hebben nog zo'n oud mobiel ding x]

    Ocharme x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ga eens bij de winkel langs waar je hem gekocht heb en vraag hoe het werkt ! (ligt er wel aan waar je hem gekocht heb dat je niet helemaal naarde andere kant van het land moet)

    Schat, je kan ze doorsturen naar mij.

    Zo'n stick heb ik niet (:
    Doeds, ik heb dat echt nodig! Iedereen zit op zijn sign te wachten --'

    (flower)
    -wacht-
    But, actually. I have no idea.


    ok

    Schat, je kan ze doorsturen naar mij.

    Maar ik heb je mobiele nummer niet?

    Uhm , tjah handleiding heh, en draadje wat je eribj hebt gekregen aan pc aansluiten, en anders mist er iets in de verpakking en moet je terug naar de winkel

    Tip: eng aanstaren wil ook nog wel eens helpen,

    leg het mobieltje voor je neer, vlak bij de PC en staar het eng aan. misschien komt het dan op de PC :D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik heb een LG Shine, dus kan je helaas niet verder helpen. Als je het echt niet weet, ga dan eens naar een telefoonwinkel? Die moeten daar verstand van hebben ^^

    Ik heb een sony ericsson, dus ik heb geeeen idee ;o


    I don't need words to feel those lips.

    een geheugenkaartje kopen voor in je gsm, daar de foto's opzetten en het kaartje in je computer steken x'D


    You're a star in heaven.