Ik zoek rollen voor myn nieuwe verhaal
DIT IS MYN VERHAAL
Een meisje van 19 jaar oud genaamd Kim en haar ouders zijn allebei 100% Nederlands en zij zelf is in het hart van Nederland geboren namelijk Amsterdam en je raad het al,haar ouders hebben haar helemaal Nederlands opgevoed met Nederlands eten enzo,ze lust geen eten uit andere landen.Haar vader's broer is Marco van Basten dus Marco is haar oom. Ze mogen mee naar Oosterijk voor het EK. Maar dan pntmoet ze spelers van andere landen en krijgt ze een soort relatie met 1 van die spelers,maar 1 probleem hij is niet Nederlands dus hoe reageren haar ouders hierop???
Rollen:
Marokkaans meisje[Krijgt wat met Ibrahim Afellay ] :
Duits meisje[Krijgt wat met Bastian Sweinsteiger]:
Spaans meisje [Krijt wat met Fernado Torres]:
Dit moet ik weten:
Rol:
Naam:
Leeftijd:
Kleur haar:
kleur ogen:
Piercings:
Plaatje van Uiterlijk:
- Home
- Forum
- Quizzen promoten
- Rollen voor voetbal verhaal
Rollen voor voetbal verhaal - Quizzen promoten
-
3 juli 2008 - 14:153 juli 2008 - 16:56
Ik zoek:
Spaans meisje [Krijt wat met Fernado Torres]:3 juli 2008 - 18:043 juli 2008 - 18:04Rol: Spaans meisje
Naam: Lisa
Leeftijd: 15
Kleur haar: Donker bruin
kleur ogen: Groen/blauw
Piercings: neej
Plaatje van Uiterlijk
Als je naar men profiel gaat, zie je de link naar men netlog, en daar staan genoeg afbeeldingen4 juli 2008 - 18:24Ik zoek mensen die echt geschikt zijn voor deze rollen:
Spaans meisje [Krijt wat met Fernado Torres]:4 juli 2008 - 18:29Nouuuuu!!
Ik wil dat je begint met je serie, Anders word ik para..
Mwhuhahaaa
En dan ga ik in STAKING met myn quizjesRose houdt van Renée&Benjamin . <3
4 juli 2008 - 18:40Duits meisje
Rol:
Naam: Annelies
Leeftijd: 12 > pas maar aan
Kleur haar: bruin
kleur ogen: blauw
Piercings: snakebites in onderlip
Plaatje van Uiterlijk: http://img248.imageshack.us/img248/4350/melissamarie553981li4.
xxx4 juli 2008 - 19:34Ik zoek rollen voor myn nieuwe verhaal
DIT IS MYN VERHAAL
Een meisje van 19 jaar oud genaamd Kim en haar ouders zijn allebei 100% Nederlands en zij zelf is in het hart van Nederland geboren namelijk Amsterdam en je raad het al,haar ouders hebben haar helemaal Nederlands opgevoed met Nederlands eten enzo,ze lust geen eten uit andere landen.Haar vader's broer is Marco van Basten dus Marco is haar oom. Ze mogen mee naar Oosterijk voor het EK. Maar dan pntmoet ze spelers van andere landen en krijgt ze een soort relatie met 1 van die spelers,maar 1 probleem hij is niet Nederlands dus hoe reageren haar ouders hierop???
Rollen:
Marokkaans meisje[Krijgt wat met Ibrahim Afellay ] : BEZET!!! Door DamnxRoses oftewel Rose
Duits meisje[Krijgt wat met Bastian Sweinsteiger]: BEZET!!! Door Cookiex3 oftewel Annelies
Spaans meisje [Krijt wat met Fernado Torres]:
Dit moet ik weten:
Rol:
Naam:
Leeftijd:
Kleur haar:
kleur ogen:
Piercings:
Plaatje van Uiterlijk:
Ik hoef nu alleen nog maar Spaans meisje4 juli 2008 - 19:374 juli 2008 - 20:10Nouuuuu!!
Ik wil dat je begint met je serie, Anders word ik para..
Mwhuhahaaa
En dan ga ik in STAKING met myn quizjes
DE PROLOOG IS ER!!!!!!!4 juli 2008 - 20:12(...)
DE PROLOOG IS ER!!!!!!!
# Kuch Kuch#
EN DAT ZEG JE ME NU PAS
Ik ga hem ff makenRose houdt van Renée&Benjamin . <3
4 juli 2008 - 20:19