• ^^ Like lke like ik was dus iets aan het lezen over Kiki Kannibal en die beweerd dus dat zij de coontail uit heeft gevonden maar er was ook een zanger en die heeft ook een coontail in zijn haar.. volgens mij al heel lang :X de zanger van Aerosmith : Steven Tyler was dat volgens mij =']


    We can only learn to love by loving.

    Ik ken die Kiki-geval niet, maar ik hoor dat ze zich bitcherig kan gedragen. En tja, zo'n mensen zeggen wel wat meer.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wist niet dat hij een coontail had, maar ik hoop het wel, want ik moet Kiki niet. :'D


    blame the bully.

    Kiki is toch medeplichtig aan de moord op der ex ????

    Over die coontail I donno =P

    Maar vint kiki verder maar nix xD


    You can never wear to much black

    Bwah, misschien dacht ze dat uitgevonden te hebben, maar in haar onderbewust zijn al wel eens gezien had.
    Of misschien zegt ze gewoon het uitgevonden te hebben omdat zij waarschijnlijk de trend is gestart?
    Geen idee eigenlijk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    en ik weet niet eens wat coontail is. Wat maakt het ook uit? Als dat kind arrogant wilt wezen dan doet ze het maar n_n


    All was well.

    vast voor haar tijd. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    http://69.16.188.106/n5b2r3g5/cds/UKShowAssets/Flyposter_ShowSiteAssets/blog9-steven-tyler.jpg?dopvhost=static.podshow.com&doppl=0f9a136a467d4692462d46c2033dc391462d7fef&dopsig=99e783c1951991aa3d6125f87c680e4c
    Hier heeft ie idd een coontail, maar geen idee wanneer dat was.

    lang geleden =']

    @Naomi
    whaha ja denk uht


    We can only learn to love by loving.

    geen idee


    One Day you'll remember me...

    Ik wist niet dat hij een coontail had, maar ik hoop het wel, want ik moet Kiki niet. :'D

    Idem.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kiki lult
    Altijd


    [/ego much]

    Ghehe :'33


    I don't need words to feel those lips.