• Voor de gene de my new BFF met Paris Hilton volgt. Wie wil jij dat er gewonnen had ? ^^


    Some people make the world special just by being in it

    Die chinees! : D


    You move me ......... Kurt

    (...)
    Shelley mag mijn BFF worden. Volgens mij is zij niet zo'n seut als ze daar zeggen en blablabla. Ik vind haar cool. :Y) -haar stem is wel een beetje irritant(A)-

    Shelley is schattig, ze heeft juist een grappige stem vindt ik dan. Heel lief wel heel monotoon enzo maar whatever.


    I stole the diamonds from your eyes™

    Brittany, want zij is cool buhahah :Y)


    There are several things that I have been doing wrong.

    ONCH!


    The economy is suffering, let it DIE!

    Brittany. (:
    Ik kijk maar heel af en toe.


    A. ikmisje.

    Zui, Brittany of Shelley

    Maar weetje, Paris heeft Brittany al verruild voor zo'n goedkoop slutje... dus eigenlijk gun ik het niemand om Paris als BFF te hebben

    Ik! :Y) Ik deed ook mee maar ik was er bij de voorrondes al uit. >.<' Whaha, nou geen idee. Ik heb het niet gevolgd. Dus.. I don't know. Weet wel dat er een van die scene queens bij zat. Hanna beth ofzo? Of kiki, naja anyway. Zoals ik al zei don't know.

    Zoë Suicide deed mee:Y)


    -

    Zui moest winnen.
    Vond t vet lullig dat ze er zo uit ging. Daarna ook niet meer gekeken x'D [/fan]

    Zui moest winnen.
    Vond t vet lullig dat ze er zo uit ging. Daarna ook niet meer gekeken x'D [/fan]
    Idd alsofdie Corrie niks had gedaan xO

    ONCH.
    JOLLAS en CHOLLAS CAT =D


    *He's the one.

    (...)Idd alsofdie Corrie niks had gedaan xO

    ja ik haat die slet

    me oma. :$


    ' niks is wat het zijn moet '

    ik wou dat brittany won, en dat deed ze ;a ik vind haar vet cool ;p of die kayley, wat een energie heeft dat mens xD


    -

    Ik vond dat Zui of Brittany moest winnen.
    Ben dan oowk blij nu^^
    Ghaha:P


    Live for something or die for nothing

    BRITTANY OF SHELLEY OF ZUI
    VOND IK WEL LEUK
    BRITTANY IS GEWONNEN
    DUS GOED HE(hoera)


    One Day you'll remember me...