• Ik heb het Over Stefan
    Hij is 16
    en de achterneef van een vriendin van mij
    en ik kende hem bniet tot vandaag en nu vind ik hem al leuk ? oke dat klinkt raar maar toch is dat zoo O_o en ik wil hem op hyves fseu maar ik weet zijn achternaam neit en ik durf het mijn vriendin niet te vragen :X ik ben kansloos bezig weetje.


    We can only learn to love by loving.

    I know how You feel (:
    maar vraag het gewoon aan die vriendin,die zegd zijn hyves wel ;)

    xx


    everybody needs a song.

    I know how You feel (:
    maar vraag het gewoon aan die vriendin,die zegd zijn hyves wel ;)

    xx


    Uhh.. nou zij niet denk ik :X en anders lult ze dat door aan zijn zusje dat weet ik gewoon.


    We can only learn to love by loving.

    jhuaa ik heb dat dus ook
    iemand vn me sgool heb ik 1 keer gzien
    en die heeft mij ook eens gzien... kom ik hem zo perongeluk tgen op netlog ^^ kom ik daar nu keigoed mee overeen enjaa ik vind hem wel heeel leuk en stiekem wl gevoelens (a) maar hoe ik het hem zal vertellen blijft mij een raadsel


    Gilles (ll)

    Je bent nog steeds met mij getrouwd hoor (N)


    All was well.

    Kijk op haar hyves, en dan bij vrienden, en tik daar Stefan in... Misschien heeft ze hm al op hyves, en vind je hem zo?
    En anders vraag je heel onschuldig: Heeft hij eigenlijk dezelfde achternaam als jou?


    Your make-up is terrible

    (...)

    Uhh.. nou zij niet denk ik :X en anders lult ze dat door aan zijn zusje dat weet ik gewoon.

    zeg eerlijk dat je het een mooie jongen vind,en als ze dan begint te zeggen dat je hem leuk vind ... ontken het dan en zeg 'mag ik niet eens een jongen mooi vinden,zonder erop verliefd te worden ?!'


    everybody needs a song.

    Kijk op haar hyves, en dan bij vrienden, en tik daar Stefan in... Misschien heeft ze hm al op hyves, en vind je hem zo?
    En anders vraag je heel onschuldig: Heeft hij eigenlijk dezelfde achternaam als jou?


    -

    Je bent nog steeds met mij getrouwd hoor (N)

    maar jij bent geen jongen en jij lacht niet zooo lief denk ik ='] en jij jij jij lijkt niet op de blanke uitvoering van taylor lautner :X


    We can only learn to love by loving.

    Kijk op haar hyves, en dan bij vrienden, en tik daar Stefan in... Misschien heeft ze hm al op hyves, en vind je hem zo?
    En anders vraag je heel onschuldig: Heeft hij eigenlijk dezelfde achternaam als jou?


    ze heeft hem niet en ik weet neit meer hoe zijn 2 zusjes heten :X anders vraag ik hun hievs bij die vriendin en dan kijk ik bij hun hievs en dan voeg ik hem toe


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    maar jij bent geen jongen en jij lacht niet zooo lief denk ik ='] en jij jij jij lijkt niet op de blanke uitvoering van taylor lautner :X


    Maar ik heb een lul, maakt dat niet alles goed dan? o.o


    All was well.

    laatmaar. XD


    AAP

    (...)

    Maar ik heb een lul, maakt dat niet alles goed dan? o.o

    Nee .. =']


    We can only learn to love by loving.

    Ik dacht dat er stond 'ooh my google' in jouw topictitel :'D


    All was well.

    Ik dacht dat er stond 'ooh my google' in jouw topictitel :'D


    Omg whaha nee jammer he?


    We can only learn to love by loving.

    De blanke uitvoering van Taylor Lautner... Hmmm, klinkt bijna net zo goed als Robert Pattinson :'D


    -