• Ik zie dus dat heel veel mensen iets op hun profiel hebben dat oorspronkelijk door mij en een vriendin is verzonnen dus voordat mensen gaan zeggen dat het van hun is, het is dus van ons! Namenlijk het volgende:

    Perfect hips,
    Perfect lips,
    Perfect smile,
    That's the Kaulitz Style!

    Dus als je zegt dat het van jou komt, this dus niet zo! En ja er zijn variaties op maar de basis kwam dus van mij (Maud) en Suze!
    Zo dat wou ik gewoon is even gezegt hebben(A)
    Verder gebruik het maar lekker hoor!:O

    EDIT Nu weten we onderhand wel dat iedereen vind dat zij dit niet hebben uitgevonden. En ik denk dat de boodschap bij de topicmaakster onderhand ook wel aangekomen is. Dus hou op met zagen en reageer dan gewoon op het ondere onderwerp van het topic.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: EDIT)

    weetje? ik was de eerste met een Twilight fanfic op quizlet.
    er was al een verhaal op quizlet over Twilight, maar die persoon die hem "schreef" typte heb letterlijk over uit het boek.
    ondertussen is mijn twilight verhaal er al 3x afgehaald en opgezet en weer afgehaald, maar ik was dus de eerste met Twilight ff op quizlet :Y)

    Best leuk eigenlijk (nerd)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    wow boeiend?


    Music is my fxcking drug. ♫

    Uhm..nix O_o??


    Live for something or die for nothing

    GU schreef:
    En mijn vriendinnen en ik waren lekker de eersten die begonnen met verhalen op Q zetten!
    Toen kregen we allemaal reacties van: Dit is een quizzen site hoor! en iedereen vind het raar...
    En nu doet lekker iedereen ons na(yeah)


    Dat kan dus echt niet he :'D. Jij hebt jou account aangemaakt op 25 juli 2007. En TESSA01 heeft het eerste deel van haar serie-quiz gemaakt op 13 juli 2007.
    Story Bill [1]
    Ontworpen door TESSA01, 9559 x gedaan sinds 13 juli 2007 - 11:12


    Oja, en verder niks eigenlijk.


    rules don't stop me

    Ik heb de Joey haat geïntroduceerd (A)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik had ook een van de eerste Bill Storys
    Bill Lovestory (1)
    Ontworpen door NikkiBukkit, 2193 x gedaan sinds 21 aug 2007 - 20:57

    Op een ander account.
    Uhm, het schizofrene profiel.


    Your make-up is terrible

    Ik heb euh, geef me de tijd.
    De Freddie obsessie, maar die is nog niet helemaal doorgebroken, héhéhé. (: Jullie zijn saai. (:


    You move me ......... Kurt