• Ik zie dus dat heel veel mensen iets op hun profiel hebben dat oorspronkelijk door mij en een vriendin is verzonnen dus voordat mensen gaan zeggen dat het van hun is, het is dus van ons! Namenlijk het volgende:

    Perfect hips,
    Perfect lips,
    Perfect smile,
    That's the Kaulitz Style!

    Dus als je zegt dat het van jou komt, this dus niet zo! En ja er zijn variaties op maar de basis kwam dus van mij (Maud) en Suze!
    Zo dat wou ik gewoon is even gezegt hebben(A)
    Verder gebruik het maar lekker hoor!:O

    EDIT Nu weten we onderhand wel dat iedereen vind dat zij dit niet hebben uitgevonden. En ik denk dat de boodschap bij de topicmaakster onderhand ook wel aangekomen is. Dus hou op met zagen en reageer dan gewoon op het ondere onderwerp van het topic.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: EDIT)

    (...)
    Heulkoel :'D jij bent de grondlegger van het veranderen van klinkers :'D kaind, heul, zie je 'm ?? :'D
    Ik ben de grondlegger van deze smiley -> c(:

    Damn, die smiley is cool O.ô
    On-topic: nee, ik heb niks geintroduceerd, zover ik weet. :'D
    xxoo.


    ok

    En ik ben begonnen met de Alex dates :'D Nou ga ik 'n nieuwe maken, ghehe :d

    En mijn vriendinnen en ik waren lekker de eersten die begonnen met verhalen op Q zetten!
    Toen kregen we allemaal reacties van: Dit is een quizzen site hoor! en iedereen vind het raar...
    En nu doet lekker iedereen ons na(yeah)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    En oorspronkelijk is het:
    Sexy lips
    Good hips
    Perfect smile..
    Kaulitz style


    En dat is nu het origineel.
    Dus doe alsjeblieft niet alsof je het zelf verzonnen hebt. Dat tekstje is al ik weet niet hoe oud. En dat je dan je eigen variatie erop maakt en het dan het origineel noemt is wat anders, maar dat het idee oorspronkelijk van jullie is klopt niet helemaal.
    Done.


    Elegance is refusal.

    Ik denk als ze zeggen Snél Verder.. het :Y) manneke :Y)


    everything you imagined, and more...

    Uh...

    Van:
    Geslach? Nee ik leef nog.^^

    Maar dat is niet zo heel bekend.:X

    En mezelf.=']


    everything, in time

    Mijn muzieksmaaak. die is niet echt mainstream you know ;)


    Niet geschoten is altijd mis..

    @ maudje
    Ben jij toevallig een nicht(je) van een Arlette uit Friesland ? (:
    En, ik heb volgens mij gewoon niks geïntroduceerdxD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Uhm, niks.xD Misschien dat bij serie's, dat je de zinnen onder elkaar schrijft, in plaats van naast elkaar. Maar ik weet bijna zeker dat dat niet van mij komt.;)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Niets denk ik.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik vind je best wel zielig. Volgens mij heb je zelf wijs gemaakt dat je het zelf hebt ontdekt. Je hebt alleen 2 woorden veranderd. '-.-

    Ohw, ik heb trouwens me eigen geintroduceerd.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    IK? Niets :Y)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Die versie heb jij misschien uitgevonden. Maar dat is dan wel na ge aapt vna de originele die jij dus niet hebt verzonnen (:

    De eerste Alex Gaskarth serie, hoe kon ik het vergeten :'D

    Uhm even denken. Waarschijnlijk.. ben ik de enigste die zo NENA obsessed is en NENA in al haar verhalen terug laat komen. Geloof me dat zijn er veel xD. En ik was de eerste met een Jeremý's verhaal. Waarschijnlijk ook de laatste haha, want niemand vind ze een ruk aan en ze zijn toch al uit elkaar x].


    Wie du mir, so ich dir.