• Over dat ik zogenaamd fake zou zijn.
    whaha ik ben echter dan mijn moeders kontgat
    hoe kan ik anders signs maken x_X maar goed ik zal binnekort dan wel een sign maken voor dat stomme kind ben ik van het gezeur af.

    Wie is hier ooit voor Fake uitgemaakt terwijl ze dat niet waren [/Hyves,Netlog Etc.etc]


    We can only learn to love by loving.

    ik heel vaak 0.o.
    omdat ik ook wle is gefakte word --'.
    dat is echt fuckin' irritand 0.o


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    ik heel vaak 0.o.
    omdat ik ook wle is gefakte word --'.
    dat is echt fuckin' irritand 0.o


    dude ga je samen met mij lekker een papiertje maken met je hyve adres erop ? ='] en dude als ik fakes van jou zie word ik heel shaggi x_x want jij bent te geweldig om gefaket te worden =']


    We can only learn to love by loving.

    Over dat ik zogenaamd fake zou zijn.
    whaha ik ben echter dan mijn moeders kontgat
    hoe kan ik anders signs maken x_X maar goed ik zal binnekort dan wel een sign maken voor dat stomme kind ben ik van het gezeur af.

    Wie is hier ooit voor Fake uitgemaakt terwijl ze dat niet waren [/Hyves,Netlog Etc.etc]
    moet je niet doen. zolang een mod het niet vraagt of iets , niet doen :')


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)moet je niet doen. zolang een mod het niet vraagt of iets , niet doen :')


    x_x ahum het is niet eens voor Q en ik maak zelf wel uit wat ik doe ja


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    x_x ahum het is niet eens voor Q en ik maak zelf wel uit wat ik doe ja
    ok dat is dan jou keuze, maar dan geef je ze eigenlijk hun zin denk ik. Dan gaan ze je weer afkraken op je foto =/


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)ok dat is dan jou keuze, maar dan geef je ze eigenlijk hun zin denk ik. Dan gaan ze je weer afkraken op je foto =/


    waarom zouden ze als ik dan alleen bewijsdat ik echt ben en geen zielige fake ? Nou danx_X


    We can only learn to love by loving.

    Als mijn vrienden gewoon zeggen dat ze het een mooie foto vinden dan hebben die mensen geen reden om te zeggen dat ik me voordoe als iemand anders.
    Ik maak altijd wel foto's waarbij je (bijvoorbeeld) mijn bed ofzo op de achtergrond ziet. En dat zie je dan bij meerdere foto's.
    Ach, als ze het denken dan denken ze dat maar lekker. Ikzelf weet wel of ik nep of niet ben, da's belangrijk genoeg.
    Ookal ben ik nog nooit nep genoemd. 8D


    -

    Nope. Maar zoiets zuigt wel flink idd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als mijn vrienden gewoon zeggen dat ze het een mooie foto vinden dan hebben die mensen geen reden om te zeggen dat ik me voordoe als iemand anders.
    Ik maak altijd wel foto's waarbij je (bijvoorbeeld) mijn bed ofzo op de achtergrond ziet. En dat zie je dan bij meerdere foto's.
    Ach, als ze het denken dan denken ze dat maar lekker. Ikzelf weet wel of ik nep of niet ben, da's belangrijk genoeg.
    Ookal ben ik nog nooit nep genoemd. 8D
    `

    Bij mij ook maar ik bewerk mijn foto's dus ik speel met contrasten werk soms een mega puist weg etc. maar goed mijn vrienden commenten ook wel op mijn foto's maar dat maakt niet uit er zijn genoeg fakes die vrienden hebben die comments achterlaten


    We can only learn to love by loving.

    (...)`

    Bij mij ook maar ik bewerk mijn foto's dus ik speel met contrasten werk soms een mega puist weg etc. maar goed mijn vrienden commenten ook wel op mijn foto's maar dat maakt niet uit er zijn genoeg fakes die vrienden hebben die comments achterlaten


    Ja, daar heb je gelijk in.
    Nu ik je toch 'quote', met welk programma bewerk jij dan? :Y)


    -

    (...)

    Ja, daar heb je gelijk in.
    Nu ik je toch 'quote', met welk programma bewerk jij dan? :Y)


    Uhh.. ik gebruik 4 programma's in het algemeen =']

    Adobe Photoshop
    Corel Paintshop Pro
    Picnik.com
    &
    Photofiltre << maar die is alleen voor smudgen enz.


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Uhh.. ik gebruik 4 programma's in het algemeen =']

    Adobe Photoshop
    Corel Paintshop Pro
    Picnik.com
    &
    Photofiltre << maar die is alleen voor smudgen enz.


    Ah, oké. Ja die tweede heb ik een keer geprobeerd maar daar snap ik niets van. 8-)
    Picnik is vetgeil enzo. (:


    -

    Ja ik had het een keer op netlog ofzo x'D
    :') lol, ik denk dat ik dat acc maar eens ga verwijderen.

    Ik ben te lelijk om "gefaket" te worden :']


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ja ik had het een keer op netlog ofzo x'D
    :') lol, ik denk dat ik dat acc maar eens ga verwijderen.


    Gezellig
    netlog suigt want ik was daarop gefaket door een stomwijf uit houten fsue


    We can only learn to love by loving.