• goh, de laatste tijd lig ik zo in de knoop met myn gevoelens. Mijn liefje, glenn , ik zie hem echt heel graag. Maar ik zit nu nog altijd met myn ex-liefje in mijn hoofd. Ook al is het al een half jaar gedaan. I can't push him outta my head :(
    Hoe graag ik ook zou willen.

    Volgend probleem.
    Mijn ex is mijn buurjongen, dus ik zie hem byna dagelijks. Toen mijn liefje in donk was. In mijn straat was ik naar hem toegegaan. Toen ik terug naar huis ging, was mijn ex-liefje het gras aan het afrijden, in zijn bloot blovenlijf. Ik kon mijn ogen niet van hem afhouden.

    grootste probleem : hij had het dus uitgemaakt omdat hij niets meer voor me voelde. In het begin kon ik dat niet begrijpen. Ik wou zo graag weten wat er mis met me was, zodat ik iets kon veranderen. Als hij nu zou zeggen dat hij me terug wil; dan zou ik -ik ken mezelf- glenn laten vallen. Maar dat is dus helemaal niet de bedoeling. Want nu doet glenn zo hard zijn best voor mij. :(

    ik hbe zelfs gisteren een blog over mij en mijn ex gemaakt @ asl. Ik kan het zelf niet helpen :( Het is sterker dan mezelf.

    blog :
    since a long time I wish that I could erase the memories.
    Not all of them; but just those from last year.
    Because they are so beautifull.
    They reminds me on such a special time with my friends and my ex-boyfriend. It was a beautifull time !

    And than a couple of weeks later
    I hated them. Because me and my ex-boyfriend, we broke-up.
    It wasn't his fault, I know.
    But I was searching for someone to blame.
    And he was the easiest victim. Because he broke-up.
    But now I realize that it wasn't his fault. Neither mine.
    You can't push love. 'Cause when you do, it ain't real.
    He broke-up because he wouldn't fake his love.
    He wouldn't hurt me; I suppose.

    He broke-up because his heart refused to skip a beat
    when he saw me
    when he held me in his arms
    when he kissed me.

    Love must be real
    and if it ain't that way
    than you only hurt yourself and your love

    so, I think that I could better say
    thanks for breaking-up
    and telling the t.ruth
    thanks for the beautifull memories.
    They are so good
    to me.


    jij was eerlijk en dat appereciëer ik;


    help ?

    ik zal twee foto's in myn fotoboek zetten. Kan je zien wie wie is enzo; en wat zou jij doen ?


    être toujours en retard!

    woww, dat is wel geen klein probleem dat jij hebt, eh ?
    Maar ik zal eerlijk zijn, aan mij moet je geen raad vragen ! Want ik ken heb zelf altijd lovetroubles :d

    maar toch, success !


    Icecold fever

    woww, dat is wel geen klein probleem dat jij hebt, eh ?
    Maar ik zal eerlijk zijn, aan mij moet je geen raad vragen ! Want ik ken heb zelf altijd lovetroubles :d

    maar toch, success !


    hpff, toch bedankt,
    iemand anders een idee ?


    être toujours en retard!

    Dat is echt een groot probleem O.o
    Maar hou je wel van Glenn dan? Anders moet je er met hem over praten enzo :]


    -

    Dat is echt een groot probleem O.o
    Maar hou je wel van Glenn dan? Anders moet je er met hem over praten enzo :]


    tuurlijk hou ik van glenn, maar hij is 2 jaar ouder dan me, en had me dus bedrogen op groovy tunes. (een discotheek)
    Toen is het even uit geweest.
    Nu vertrouw ik hem nog niet helemaal
    wel grotendeels
    en nu doet hy zo hard zijn best
    voor me
    zodat alles terug wordt zoals ervoor.
    En dat vind ik echt heel lief van hem.
    Ik zou het echt niet over mijn hart kunne krijgen
    het hem te vertellen.
    Maar ik voel me er natuurlijk niet goed bij é :(


    être toujours en retard!

    Wat ik zou doen... ik zou het eigenlijk niet weten. Ik ben wat liefde betreft altijd één van uitersten. Als ik compleet geen raad met mezelf zou weten dan zou ik de knoop doorhakken.
    Maar als die ex je buurjongen is, is dat indeed erg lastig. Ik kan nu geen andere weg vinden dan door de zure appel heenbijten en je over die andere jongen zetten, ondanks dat je hem dagelijks ziet. Je moet er in de eerste plaats vertrouwen in hebben dat je je eroverheen zal zetten. Onderneem dingen met vriendinnen, het gebruikelijke 'hoe verwerk ik het verlies van een vriendje'- proces. Op een dag zul je langs hem heenlopen en er geen naar gevoel bij hebben, ook al lijkt dat nu nog zo lastig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je gewoon niks meer voor je vriendje voelt moet je het uitmaken. Het is pas gemeen om hem achter je aan te laten lopen zonder dat jij hem leuk vind (sorry ik weet even niet hoe ik dat moet uitdrukken, je snapt me wel). En je hoeft heus niet te zeggen dat je weer op je ex-liefje bent want, dat gaat hem natuurlijk niks aan of wel?


    Als je maar een ananas hebt..

    Als je gewoon niks meer voor je vriendje voelt moet je het uitmaken. Het is pas gemeen om hem achter je aan te laten lopen zonder dat jij hem leuk vind (sorry ik weet even niet hoe ik dat moet uitdrukken, je snapt me wel). En je hoeft heus niet te zeggen dat je weer op je ex-liefje bent want, dat gaat hem natuurlijk niks aan of wel?

    hmm;
    ik weet het
    maar ik hou heel heel veel van hem
    maar gilles
    ach, ik weet het niet
    kijk, gilles aan hem ergerde ik me nooit,
    hij was altijd een lieve jongen en deed niets verkeerd ofzo.
    maar glenn,
    kijk, hij rookt
    rookt drugs
    steelt.
    Ik erger me er soms zo aan.
    En gilles die was dus helemaal het tegenovergestelde. Altijd heel bezorgd om mij en andere mensen en zo lief. Wat je van glenn niet altijd kunt zeggen,
    maar ondanks dat hou ik toch ook veel van glenn? !


    être toujours en retard!

    tot overmaat van ramp
    hebben ik en glenn nu nog net ruzie gemaakt
    niceeeee<<.


    être toujours en retard!

    Als ik jou was zou ik het uitmkn mt Glenn:S ..weet dt je van hm houdt en hij van jou maar je kunt hem niet aan het lijntj houdn als je wt dt je nog steeds gek bent en meer houdt van je ex..
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....