• Aan alle ervaren fotomaakers/maaksters. Ik heb hier een vraag voor jullie ^^
    Nou, ik probeer al heel lang om eenkeer goede foto's van mezelf te maken zodat ik eindelijk ook eens wat op Netlog en Hyves en hieroo kan zetten, maar mijn foto's lukken nooit. Ik heb al alles geprobeerd: Vanuit elke hoek, zwart-wit, sepia, negatief,... Echt álles en nog heb ik geen enkele mooie foto ><
    Heeft iemand tips?
    x

    Ik maak altijd foto's van bovenaf en als ik geen goeie belichting heb zet ik een lamp op mijn gezicht. en ik draag meer make-up op foto's of helemaal niks omdat ik dat mooier vind..


    We can only learn to love by loving.

    Euh...nee. Bij mij lukte het een tijd ook niet, en toen in een keer had ik 24 mooie XD Maar eh, nee dus.

    Waarschijnlijk zijn je fotos wel mooi, maar meestal vind degene op de foto het zelf niet.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Je gaat gewoon voor de spiegel staan. En je houd je camera voor je,en in het spiegelbeeld kan je zien of de foto goed word of niet.

    Erm. Nee, ik denk het niet. Bij mij lukken ze ook bijna nooit :x


    Underdog, just look at the mess you made.

    Je gaat gewoon voor de spiegel staan. En je houd je camera voor je,en in het spiegelbeeld kan je zien of de foto goed word of niet.


    Maar als ik dan de foto getrokken heb vind ik hem lelijk of niet geluk of zo.

    (...)

    Maar als ik dan de foto getrokken heb vind ik hem lelijk of niet geluk of zo.

    Dan doe je het opnieuw he. Ik heb dat ook altijd dat ik er zeker 30 moet trekken voor dat ik er eindelijk eentje heb dat ik een beetje geluk vind.

    Bewerk ze een beetje, een paar speciale effects erop enz

    (...)

    Maar als ik dan de foto getrokken heb vind ik hem lelijk of niet geluk of zo.

    bijna niemand vind eigen foto's leuk. misschien moet je t aan een ander vragen. ^^
    of ken je iemand in de buurt die altijd leuke foto's heeft? misschien kunnen jullie is samen foto's maken. : D
    als een ander ze maakt heb je soieso al een beter resultaat. n_n

    (...)
    bijna niemand vind eigen foto's leuk. misschien moet je t aan een ander vragen. ^^
    of ken je iemand in de buurt die altijd leuke foto's heeft? misschien kunnen jullie is samen foto's maken. : D
    als een ander ze maakt heb je soieso al een beter resultaat. n_n


    vind je Jalis ? die van mij mislukken als anderen foto's maken dan krijg ik melige lachbuien


    We can only learn to love by loving.

    Spiegel. Doe ik meestal ook en dan zijn ze minder erg dan als ik ze maak in de badkamer ofzo, zonder spiegel. d:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als je hoofd een keer goed zit een pleurisdikke laag foundation op je face smeren, foto's maken die overbelicht zijn en photoshoppen.
    Als het echt niet lukt dan.
    En spiegel is ook wel handig ja.

    Als je hoofd een keer goed zit een pleurisdikke laag foundation op je face smeren, foto's maken die overbelicht zijn en photoshoppen.
    Als het echt niet lukt dan.
    En spiegel is ook wel handig ja.


    PLEURIISSS

    ='] ik vind Onmeunig een leuker woord


    We can only learn to love by loving.

    Uhm, heb ik nooit.


    Hey love.

    Als je m lelijk vindt, doe er licht bij ,dat kan met uh picasa. dat helpt echt (Y)


    So far away..