• Ik ben benieuwd wat jullie daar van vinden, want eigenlijk wil ik zo een cliché verhaal gaan maken -jeweetwel zoals je komt TH tegen en dan word Bill verliefd op je, komt er een moordenaar, word je ontvoerd, beland je in ziekenhuis, gaat hij vreemd-want die worden best wel veel gemaakt niet!?
    Dus moet ik er zo eentje gaan beginnen-> dat is de vraag =D


    *He's the one.

    En wat is de bedoeling nou van dit topic ?><


    The soul needs autumn.

    Moet je zelf weten x'D Alleen ik ben geen fan van zulke verhalen =) Ik hou meer van een onverwachts plot :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    dat word wel steeds minder hoor ;)
    doe gwn je eigen ding


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Linds de vraag is of ik een cliché verhaal moet gaan maken,?


    *He's the one.

    Ja maar ik kan er nog altijd eigen touch aan brengen, =D


    *He's the one.

    Ja dude ='] die worden echt goed gemaakt
    *Kijkt naar haar 2 cliche series die echt fcking veel gemaakt werden*


    We can only learn to love by loving.

    Linds de vraag is of ik een cliché verhaal moet gaan maken,?

    Awh, hmm ik weet niet, ik hou niet echt meer van cliché verhalen maar je moet het ook wel zelf weten, je moet een verhaal schrijven wat jij leuk vind. Maar je kan het ook niet zo heel cliché maken, door er een onverwachte wending in te geven ofzo


    The soul needs autumn.

    Weetje, het kan ook zo zijn dat mensen het juist té cliché gaan vinden & daarom afhaken.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Weetje, het kan ook zo zijn dat mensen het juist té cliché gaan vinden & daarom afhaken.

    Dat zou ik dus doen, ik begin eigenlijk een hekel aan zo'n voorspelbare verhalen te krijgen...


    The soul needs autumn.

    Oké ik doe het gewoon, ^^


    *He's the one.

    (...)
    Dat zou ik dus doen, ik begin eigenlijk een hekel aan zo'n voorspelbare verhalen te krijgen...


    Me 2


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Slotje op aanvraag