• Ja want zoals jullie misschien wel weten ben ik nogal in LOVE.
    Maar goed, we hadden afgelopen zondag dus gezoend enzo. En najha de dag erna ben ik naar zijn training gaan kijken. Maar nu komt het dus, hij heeft eerlijk op msn gezegt dat hij twijfelt. Hij vind me wel leuk maar niet leuk genoeg om iets mee te hebben. Hij zei zo van "Ja, zondag en maandag vond ik je echt leuk, maar dinsdag begon ik gewoon te twijfelen." En dus wil hij niks met mij omdat hij me niet wil kwetsten, want anders hebben we straks iets en dan kwetst hij mij omdat het bijv. toch niet zo goed klikt ofzo. Nou ik blij dat hij teminste de waarheid vertelde, hij liegt me in iedergeval niet voor ;]
    En vandaag, hadden we weer afgesproken. Gewoon lekker zitten praten en ik rekende ook op niks ofzo. Maar toen moest hij weg (we zaten onder de fietsbrug) en zette hij heltijd kleine pasjes richting mij. Dus ik dacht van, thja die gaat mij zoenen. En dat deed hij dus ook, niet dat ik het erg vind hoor! x] Maar eigenlijk moest hij dus weg, maar na dei zoen zei hij dat hij schijt had aan zijn ouders en nog wel even bleef. Dus toen zoende we weer en gingen we in het gras liggen (kregen z'n Twilight momentje, in de film zie je Edward en Bella zo liggen...)!
    Allemaal heel lief en romantisch enzo, maar ik vat het niet meer?! Als hij twijfelt zoent hij me toch niet, of wel?! Thja ik snap er dus sirieus niks meer van O.o
    Iemand tips of iets anders nuttigs want ik ben een beetje in de war?! x'D


    -

    Ja: vragen waar hij naartoe wil.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mischien zoent hij je om iemand jalours te maken maar iniedergeval.... vertrouw hem niet zomaar als hij heeft gesegt dat hij je niet leuk genoeg vindt.
    Ga op onderzoek uit ofzo of laat een vreindin van je het doen en kijk wat hij nou precies doet


    .

    had ik dus ook met mijn vriendje,

    we hadden gezoend, hij zei dat hij het niet meende, toen zoende we weer, en toen zij hij weer dat we het niet meende, en toen hadden we weer gezoend, en vond hij me toch wel leuk. en toen op een avond had hij me gevraagt en nu hebben we het!.

    misschien gewoon afwachten?
    of zeggen 'ik wil niet dat je me gebruikt, je moet een keuze maken ofzo'

    kweet het ook niet ^^

    Ja: vragen waar hij naartoe wil.


    All was well.

    Jah dat doe ik dus niet meer x'D


    -

    zou ik toch doen, weet je het zeker :p


    -

    Meisjes ook hoor, wees maar niet bang.


    Niet geschoten is altijd mis..

    zou ik toch doen, weet je het zeker :p

    Ja maar, dat hb ik al keertje gedaan en ik vind dat zo deuzig overkomen :Y)


    -

    Meisjes ook hoor, wees maar niet bang.

    Zijn wij zo moeilijk dan? ;p


    -

    (...)
    Zijn wij zo moeilijk dan? ;p
    Eigenlijk wel kijk. Voor jullie zijn jongens onbegrijpelijk. Voor jongens zijn jullie onbegrijpelijk snap je?


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Eigenlijk wel kijk. Voor jullie zijn jongens onbegrijpelijk. Voor jongens zijn jullie onbegrijpelijk snap je?

    Ik snap^^


    -