• Liefde het kutste is wat er bestaat? Like, ik wil me nu echt volproppen met chocolade omdat ik smoor ben op iemand die mij nog niet eens ziet staan >< En ik voel me jaloers op een vriend van m'n zus en mij die nu pas een vriendin heeft.
    Wahah, het zuigt, serieus.
    Wat denk je? (cat)

Ja liefde sucks:P k vind twee jongens wel leuk, en nu vind er eentje mij ook leuk maar weet ik niet of k wel de goede beslissing neem><

word ook kluizenaar als ik.

We can only learn to love by loving.

(...)

word ook kluizenaar als ik.

whaha great idee, :P
    woeps had per ongeluk mijn bericht verwijderd, k wou het aanpassen ogjeh^^

Life is bigger It's bigger than you And you are not me

idd,het suckt (:
    maar als het lukt,maakt het je de gelukkigste persoon op aarde ^^

xx

everybody needs a song.

Het ligt eraan hoe jij het nu bedoelt,
    In beide manieren die ik kan bedenken ben ik het met je oneens.
    Ik bedoel, je kunt ook van je ouders houden, en je vrienden, en van de mensen die je om je heen hebt. Houden van iemand is toch ook liefde.
    En als je liefde bedoelt in de zin van vriendje vriendinnetje, zelfs al vind jij het nu ff niet leuk, het blijft nogsteeds een van de belangrijkste dingen in t leven.
    Tis in ieder geval het belangrijkste voor mij, en het beste wat mij tot nu toe overkomen is.
    So disagree.

Mew <3

Als je verliefd bent en het wordt niet beantwoord,
    is het inderdaad kut.
    Maar liefde kan ook mooi zijn. (:

ik heb niet eens een crush
    maar als je verliefd bent
    en het komt van twee kanten
    dikke liefde. :'D

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Als je verliefd bent en het is wederzijds, dan is liefde het mooiste wat er is, en anders is het pretty messed up.

what Jinse said

You're a star in heaven.

Fucking agree.

No growth of the heart is ever a waste

Ik vind het alleen leuk als de ander je ook leuk vind..
    En als dat niet zo is, ja, dan kom ik zowat een kilo aan van de chocolade xD

I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

Zelfs beantwoorde liefde kan kut zijn...

Your make-up is terrible

Quizlet zit vol met anti-liefde mensen (':. En ik ben er ok zo eentje, dus ja. En inderdaad, het suckt wel. Maar het is ook meteen de enigste die me van een depressie weghoudt >< !

Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

like..
    zo'n jongen uit m'n klas eh..
    eerst dacht ik echt van daar wil ik never mee fsow.. maar uiteindelijk praatte ik wel eens met m op msn en toen gingen we heel veel smsen.. en dan bdoel k ook heel veel en like toen zei hij me dat ie me leuk vond en of k met m uit wilde.. en wat doe ik? ik zei nee..
    en like nu.. vind ik hem leuk... en zo lelijk is ie nou ook weer niet, hij heeft alleen een grote neus x'D maar daar kun je iemand tog niet of afschrijven of wel dan? in ieder geval nu heb ik best spijt.. van de andere kant, ik heb geen zin om me weer open te stellen, met de kans op een gebroken hartje x.x

x

ItWasn'tMe..x

het is egt stom en ik ben nu met iemand en hij irriteerd mij zo maja kan er nieks aan doen hij doet dan lief als ik er ben en ja hij maakt mij gek

ja dus egt stom
    eindelijk gezegt

We're all dancing to the same sad song.

Liefde sucks helemaal niet, as matter in fact, it rules! xD

Ik bedoel, zonder liefde zou iedereen depri zijn. :o
    En er is een grote kans dat de mensheid uitsterft. :P

One who knows nothing can understand nothing.

Ja liefde suckt ik bn fuckingverleifd maar diegene vind me wel leuk maar niet leuk genoeg -.-
    Maar als we afspreken zoenen we wel ofzo, of een kus. Dus ik vat het niet meer...

-