• Het voelt alsof ik geen hart meer heb, de plaats waar mijn hart zat voelt nu aan als een groot zwart gat.

    Reason;

    Mijn beste vriend waar ik al maanden op verliefd ben. Heeft gekust met een meisje, and offcoure vertelde hij me dat vandaag. En nu voel het alsof mijn hart vervangen is door een groot zwart gat. --' Zo kak dat dat voelt Jezus --'


    Sushh girl, shut you're lips.

    Maar het belangrijkste is dat hij het je verteld heeft :)
    Maar het is inderdaad wel erg, en ik zou nu wel moeite krijgen om hem nog te vertrouwen

    Maar het belangrijkste is dat hij het je verteld heeft :)
    Maar het is inderdaad wel erg, en ik zou nu wel moeite krijgen om hem nog te vertrouwen

    Hoezo om m te vertrouwen? Hij is haar beste vriend dus hij is dr niks verplicht.
    Iig, sterkte meis.<3


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    Hoezo om m te vertrouwen? Hij is haar beste vriend dus hij is dr niks verplicht.
    Iig, sterkte meis.<3
    ow ik had gelezen, haar vriend ..
    Maar ik heb hetzelfde meegemaakt, maar je moet hem gewoon zeggen wat je voor hem voelt, zop kan hij er rekening mee houden, heb ik ook gedaan

    (...)ow ik had gelezen, haar vriend ..
    Maar ik heb hetzelfde meegemaakt, maar je moet hem gewoon zeggen wat je voor hem voelt, zop kan hij er rekening mee houden, heb ik ook gedaan


    Hoe moet k'em da in godsnaam gaan vertellen? --'


    Sushh girl, shut you're lips.

    (...)

    Hoe moet k'em da in godsnaam gaan vertellen? --'

    Je zegt gewoon dat je er echt mee zit, en dat je iets van je hart wilt, en dan moet je het hem vertellen, hij gaat je daarvoor echt niet ander bekijken hoor :)