• Oké, ik vind het moeilijk om uit te leggen, maar ik heb gevraagd aan men beste vriend of ik hem eens mocht kussen omdat ik dat nog nooit had gedaan. Dus we waren bij mij thuis en ik ging op hem zitten en kuste hem, maar op één of andere manier had hij dan zin in meer. Wat ik dus eigenlijk niet wilde. Maar hij zei dan alsmaar van, ja ik heb hier nu niks aan gehad, en dan heb je je eerste keer gehad enz. Maar ik wilde het eigenlijk niet, en ik heb dat dan ook gezegd, eerst drong hij nog wat aan, maar ik wilde niet en dan uiteindelijk hebben we gewoon verder tv gekeken.

    Maar hij wilde dus seks en ik niet, maar ik vond het eigenlijk wel eng om zo nuja, ik had dat eigenlijk wel niet verwacht en voelde me echt ongemakkelijk ö en eigenlijk ook wel schuldig ...


    En dit moest even van men hart want ik kan het anders aan niemand kwijt :( want ik mocht het aan niemand vertellen

    Je moet je niet schuldig voelen, als jij het niet wilt dan moet je het ook echt niet doenn ;3


    I don't need words to feel those lips.

    Je moet je niet schuldig voelen, maar op de één of andere manier heb je het onbewust uitgelokt. Je kust gewoon niet iemand omdat je daar zin in hebt of omdat je het nog nooit gedaan hebt.


    -

    Iew vies ventje!
    Goed dat je echt doordrong dat je niet méér wil je weet wel..
    Dus de volgende keer niet meer vragen om te zoenen x'D.
    Neen sorry..


    I found myself in Wonderland.

    Niet schuldig voelen! Je hebt duidelijk gezegt -volgens mij- dat je alleen wou zoenen, hij wou meer. Hij moet zich schuldig voelen omdat hij bleef aandringen terwijl jij niet wou.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Als ik eerlijk ben, ik vind die vriend van je een beetje raar. Ik vind het raarste nog dat over wat die vriend zei over de eerste keer zoenen. Ik heb zo'n idee dat jouw vriend op seks uit is.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.