• Ja echt ik kocht vandaag Twilight echt vèèèèt, het is zo'n UK-version.. dusja je hebt het vast al door geen Nederlands.. =D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sow,een vriendin heeft hem al weken, en een vriend heeft hem ookal een paar dagen (x
    Maar ik ben blij voor je xD
    Anywayz ik ga hem pas halen als ik zin heb (x en dat heb ik niet door die hype xD

    De film ofwat? :'D

    Sow,een vriendin heeft hem al weken, en een vriend heeft hem ookal een paar dagen (x
    Maar ik ben blij voor je xD
    Anywayz ik ga hem pas halen als ik zin heb (x en dat heb ik niet door die hype xD
    Nouja ik ook niet.. ik zag hem gewoon liggen en ik dacht van oeh.. die wil ik wel [A]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De film ofwat? :'D
    ja ik zag hem in de winkel liggen en ik kon het gwn niet weerstaan.. kwou hem gwn nog eens zien.. :P


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik had Eclips het boek besteld op Azur.be. :'D
    Vandaag kreeg ik het paketje aan, zit er ineens een T-shirt bij van de Twilight Saga. Bleek dat ik een wedstrijd had gewonnen zonder dat ik er eigenlijk aan meedeed. (nerd)

    ikga bezig met eclips (in dutch) ^-^ ben in love met die boeken


    Love is the movement <3

    ik zou hem ook meegenomen hebben keind. :D
    xx


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    jaa
    ik koop de dvd gwn alsie in NL uitkomt
    duurt alleen nog tot juli:'(


    Why don't you break my heart

    (...)ja ik zag hem in de winkel liggen en ik kon het gwn niet weerstaan.. kwou hem gwn nog eens zien.. :P

    Hoe duur is ie ??


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    jaa
    ik koop de dvd gwn alsie in NL uitkomt
    duurt alleen nog tot juli:'(

    Juli? Mei tog? ><'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik keek lekker mee, homootje :'d

    (...)
    Hoe duur is ie ??
    20Eur, maar ik kocht de 2disc, die is 25


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik keek lekker mee, homootje :'d
    tzal wel zijn flikker..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja, zag hem gisteren in de Fnac liggen en ik : 'WTF, waarom nog geen Nederlandse ondertitels dat is dom.' Oke ik kan wel volgen in het Engels, maar heb toch liever die met de Nederlandse ondertitels


    Live life limitless.

    (...)
    Juli? Mei tog? ><'

    volgens Bol.com pas in juli


    Why don't you break my heart