• Zijn echt coewl! (dance)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Muse soms :'D


    Some people make the world special just by being in it

    ik heb zo'n schijt aan starlight van muse. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    muse is vele professioneler als da tokio hotel buchtj van da duits stadje daar. al die drie mensjes van muse, kunnen vele meer dan wat ze beoefenen. de drummer kan ook gitaar, piano, enz spelen. zoals de bassist, hij kan drum, gitaar & zang. en de zanger kan, piano, drum, gitaar en natuurlijk zang. wat kunnen die van tokio hotel;; NIETS

    muse is vele professioneler als da tokio hotel buchtj van da duits stadje daar. al die drie mensjes van muse, kunnen vele meer dan wat ze beoefenen. de drummer kan ook gitaar, piano, enz spelen. zoals de bassist, hij kan drum, gitaar & zang. en de zanger kan, piano, drum, gitaar en natuurlijk zang. wat kunnen die van tokio hotel;; NIETS

    Tokio Hotel kan wel iets.Ze hebben hard moeten werken voor wat ze nu hebben.ZE bespelen allemaal een instrument en je gaat me niet wijsmaken dat ze rotslecht spelen,mss niet supergoed maar zeker ook niet slecht.
    Btw die van Muse zijn veel ouder dan Tokio Hotel.
    Ieder zijn eige specialiteit als de een nu een instrument of twee of drie bespeeld da maakt toch niks uit?
    Maakt mij niet uit dat je Tokio Hotel slecht vind maar dat kan je ook een fatsoenlijke manier zeggen.


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Tokio Hotel kan wel iets.Ze hebben hard moeten werken voor wat ze nu hebben.
    Btw die van Muse zijn veel ouder dan Tokio Hotel.
    Ieder zijn eige specialiteit als de een nu een instrument of twee of drie bespeeld da maakt toch niks uit?
    Maakt mij niet uit dat je Tokio Hotel slecht vind maar dat kan je ook een fatsoenlijke manier zeggen.


    ik zeg mijn mening. trouwens als je dan toch mijn neus idd afbijt. dan kun je er niet mee leven, dat ik tokio hotel haat, zeg maar verschrikkelijk vind. ik heb liever professionele dan beginners. die 18j zijn en wa emotionele muziek maken, waar alle emo's dol op zijn :D

    (...)
    Tokio Hotel kan wel iets.Ze hebben hard moeten werken voor wat ze nu hebben.ZE bespelen allemaal een instrument en je gaat me niet wijsmaken dat ze rotslecht spelen,mss niet supergoed maar zeker ook niet slecht.
    Btw die van Muse zijn veel ouder dan Tokio Hotel.
    Ieder zijn eige specialiteit als de een nu een instrument of twee of drie bespeeld da maakt toch niks uit?
    Maakt mij niet uit dat je Tokio Hotel slecht vind maar dat kan je ook een fatsoenlijke manier zeggen.

    ach joh, laat haar maar disrespectvol praten. ze bereikt er toch niets mee. tokio hotel zal er niet mee zitten en wij al zeker niet! (;


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    ik zeg mijn mening. trouwens als je dan toch mijn neus idd afbijt. dan kun je er niet mee leven, dat ik tokio hotel haat, zeg maar verschrikkelijk vind. ik heb liever professionele dan beginners. die 18j zijn en wa emotionele muziek maken, waar alle emo's dol op zijn :D
    Ik bijt je neus er niet af ik zeg gewoon wat ik ervan denk op een fatsoenlijke manier.Het zij n geen beginners ze zijn al van hun 8 jaar (geloof ik) bezig.
    En niet alle fans zijn 'emo'.
    Ik ben geen emo.


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    ach joh, laat haar maar disrespectvol praten. ze bereikt er toch niets mee. tokio hotel zal er niet mee zitten en wij al zeker niet! (;

    Jah je hebt gelijk ik zal proberen haar te negeren.


    I need you like a heart needs a beat

    Less Th, more Muse! (lol)


    I tottaly agree !


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    (...)Ik bijt je neus er niet af ik zeg gewoon wat ik ervan denk op een fatsoenlijke manier.Het zij n geen beginners ze zijn al van hun 8 jaar (geloof ik) bezig.
    En niet alle fans zijn 'emo'.
    Ik ben geen emo.

    mij intresseert het niet wie hun fans zijn.en wat ze zijn ;) maar laat mij mijn mening zeggen. als ik ze haat, mag ik ze haten toch? en ook meedelen. want tegenwoordig zeg je iets slecht over de groep. dan krijg je al hun 'fans' op u af. terwijl je gwn vermeldt dat je ze niet goed vind. wie is dan verkeerd e;) niet ik maar al die fans die op hol slagen!

    :|


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    ik heb zo'n schijt aan starlight van muse. x'D


    en ik dus totaal niet :'D

    zo zie je maarweer hoe smaken verschillen xD

    TH ruled idd ;) en muse ken ik eigelijk niet zo goe :X


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Muse is prima. Tenminste, a few songs.


    welke ^^

    (...)

    en ik dus totaal niet :'D

    zo zie je maarweer hoe smaken verschillen xD

    het komt bij mij omdat ik het te vaak heb geluisterd. ik moest het namelijk in studeren en dat raakte ik zat ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.